Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 209 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fast fashion v podmínkách trvale udržitelného rozvoje
Ježková, Markéta
Ježková, M. Fast fashion v podmínkách udržitelného rozvoje. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce je zaměřena na podnikání firem působících v oblasti fast fa-shion a zároveň usilujících o trvale udržitelný rozvoj. V teoretické části je popsána problematika fast fashion, zároveň tak i udržitelný rozvoj a společenská odpověd-nost firem. V analytické části je pak provedena analýza současného stavu fast fa-shion a kvantitativní výzkum. V závěru práce jsou na základě zjištěných poznatků navržena doporučení pro marketingovou komunikaci firem podnikajících v oblasti fast fashion.
Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety
OCHSNER, Dominik
Diplomová práce se zabývá zjišťováním nákupního chování spotřebitelů nakupujících vymezený sortiment. Cílem práce je zhodnotit poptávku a v návaznosti na zjištěné spotřební chování těch, kteří sortiment hobbymarketů nakupují, navrhnout opatření konkrétní internetové prodejně.
Space management vybrané obchodní jednotky
ŠÍMOVÁ, Sandra
Cílem této bakalářské práce je navrhnout změny v prostorovém uspořádání vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je Kaufland ve Strakonicích. Na základě zmapování současného rozvržení obchodní jednotky a zjištění spokojenosti zákazníků s dosavadním prostorovým uspořádáním je navržen nový model obchodní jednotky. Teoretická část je zaměřena na nastudování informací k tématu bakalářské práce. V praktické části práce se nachází zmapovaný současný model prodejní plochy, výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě je navržen nový model prodejní plochy.
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
HOŠINSKÝ, Filip
Cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit, jaký je současný stav marketingové komunikace, potažmo online marketingové komunikace ve Firmě XY a zda je tato komunikace efektivní. Následně zhodnotit tento stav a navrhnout jisté změny, které by mohly vést ke zlepšení této komunikace. Jelikož firma nechce investovat tolik financí do marketingové online propagace, je důležité hledat možné alternativy a díky rozvoji internetu a vývoji globálních trendů se tyto možnosti jistě otevírají. Právě proto jsem navrhnul méně nákladná řešení, která by měla naplnit požadavky firmy. Teoretickou část jsem zpracoval na základě formulace z odborné literatury a internetových zdrojů. Primárně jsem čerpal z literatury, která se věnuje marketingové komunikaci a později spíše online marketingové komunikaci, tedy tou, kterou jsem se posléze zabýval v praktické části diplomové práce. Důležité bylo zaměřit se na to, jak funguje marketingová komunikace a popsat, jaké nástroje využívá. V poslední fázi jsem se zaměřil na optimalizování webových stránek a sociálních sítí. Praktická část obsahuje analýzu současné marketingové komunikace a přibližuje online nástroje marketingové komunikace, které Firma XY využívá. Mezi nejvýznamnější nástroje online marketingové komunikace patří bezpochyby webová stránka společnosti. Díky webové stránce si zákazníci mohou z domova prohlédnou celou nabídku vozů jak nových, tak ojetých i včetně informací o ceně a stavu vozidla. Dále uveřejňuje veškeré informace o servisních službách a doplňkových službách, které firma nabízí a poskytuje kontakty pro svoje zákazníky. Dotazníkové šetření potvrzuje i fakt, že respondenti důvěřují nejvíce online zdrojům právě z webových stránek firem a k vyhledávání nabídek a informací o automobilech využívají internetové vyhledávače, a to nejčastěji Google. Jelikož sledovaná společnost měla velice špatně nastavenou komunikaci přes Facebook a neměla zřízený profil na Instagramu, navrhovaná doporučená se týkala těchto dvou zmíněných sociálních sítí. Návrhy pro zlepšení komunikace na Facebooku, by měla vést ke zvýšení fanouškovské základny a šíření povědomí o značce společnosti mezi potenciálními zákazníky. Společnost by měla proto plánovat tento druh komunikace dopředu a klást na ni větší důraz, jelikož to může být po webové stránce druhým největším online zdrojem kontaktů. Dále ve svých návrzích doporučuji společnosti založit firemní Instagramový profil. Těmito návrhy jsem splnil cíle na zlepšení marketingové komunikace. Těmito cíli byly: 1. Zjistit stav a formy marketingové komunikace ve firmě. 2. Analyzovat marketingovou online komunikaci v konkurenčních firmách. 3. Zhodnotit současný stav online marketingové komunikace 4. Analyzovat nákupní chování zákazníků v online prostředí. 5. Navrhnout změny, které povedou ke zlepšení online marketingové komunikace. Firma již zmíněné návrhy tak může v budoucnu použít a s ohledem na dobu působení na trhu, lze porovnat minulé výsledky ve velikosti základny svých fanoušků, počtu prokliků na konkrétní stránce, přijatých zpráv od zákazníků, ale také i v měřitelnosti prodeje vozů. Všechny tyto indikátory jsou měřitelné online marketingovými nástroji, jako jsou Google Analytics nebo Facebook Business Manager. Dále firma může využít data, která byla získána v porovnání s konkurencí a rozhodnout na základě strategických krocích v budoucnu. Přínosem pro firmu tak mohou být nejenom navrhovaná zlepšení, ale také podklady z provedených analýz výzkum a dotazníkového šetření, která mohou sloužit v budoucím hodnocení jako základna pro porovnávání dlouhodobých výsledků.
Možnosti marketingové lokalizace v prostředí maloobchodu
Šimek, Petr
Disertační práce mapuje mikrolokální nálady České republiky a ty následně aplikuje na pole marketingu maloobchodu. Nejen cena a výkonnost jsou důležitým faktorem výběru obchodníka, ale vliv na nákupní rozhodování mají také sociální zázemí, kultura a mikrolokalita. Práce se skládá ze tří samostatných výzkumů, které na sebe navazují a doplňují dosavadní výzkum týkající se nákupních preferencí. Ty se primárně zabývají regionální rozmanitostí obyvatelstva, sociálním aspektem nebo přímo nákupním rozhodováním obecně a posouvají znalost českých zákazníků o krůček kupředu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci
Šteflová, Aneta ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci" se zabývá deskripcí nákupních impulzů v místě prodeje, demonstrováno na in-store marketingových komunikačních nástrojích umisťovaných v hypermarketech v rámci kategorie nečokoládových cukrovinek. První teoretická část uvádí do problematiky nakupování v místě prodeje, seznamuje se základními pojmy, následně definuje impulzívní nakupování a rozebírá jednotlivé nákupní impulzy a možnosti implementace impulzů v místě prodeje. V druhé části práce jsou teoretické poznatky použity k popisu in-store marketingových komunikačních nástrojů užitých různými zástupci značek nečokoládových cukrovinek v rámci jejich komunikace na prodejnách českých hypermarketů. Informace o nákupních impulzech jsou získávány z knižních a elektronických zdrojů, popis POP komunikačních nástrojů v hypermarketech vychází z vlastního pozorování a z analytické diskuze stávajícího využití nákupních impulzů vybrané kategorie s podklady a teoriemi nashromážděnými v teoretické části práce. Cílem je popsat současný stav užitých POP komunikačních nástrojů se zaměřením na nákupní impulzy, prostřednictvím kterých značkoví výrobci bonbonů v místě prodeje s nakupujícími komunikují.
Vliv a působení influencerů na generaci Y a její nákupní chování
Divišová, Klára ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o vlivu influencerů na generaci Y a její nákupní chování. Klade si za cíl pomocí kvalitativního výzkumu zjistit, jak influenceři působí na sociálních sítích na vybrané respondenty generace Y v České republice, konkrétně jak vnímají samotné influencery a jejich doporučení. Dále je zjišťováno, zda rozhodnutí uživatelů ovlivní fakt, že se jedná o placenou spolupráci a jestli mají tendenci věřit spíše klasické formě propagace nebo právě influencerům. Generace Y byla zvolena z toho důvodu, že se jedná o poslední generaci, která vyrůstala bez vlivu influencerů. Důraz byl kladen především na jejich postoje, názory a reálné zkušenosti. Celý text je členěn do tří částí. První část vytváří teoretická východiska pro téma práce na základě rešerše literatury, elektronických zdrojů a odborných článků. Druhá, metodologická, část práce se zabývá metodou sběru a analýzy dat. V práci bylo použito kvalitativního výzkumu, konkrétně polostrukturovaných rozhovorů. Celkově bylo provedeno deset rozhovorů. Analytická část práce je zaměřena na respondenty, kteří byli zvoleni na základě daných kritérií, a interpretuje jejich postoje a reálné zkušenosti. Následně jsou shrnuty a vyhodnoceny hlavní poznatky výzkumu.
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Kučaba, Martin ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Tuček, Milan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá procesem rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby. Cílem práce je prozkoumat, jak spotřebitele nacházejícího se v nákupním procesu ovlivňuje jeho primární sociální skupina. Sleduje také, jaké jsou konkrétní vlivy jednotlivých členů a jaké role tito členové mají. Současně zkoumá sentiment vůči elektromobilitě v sociálním prostředí kupujícího, čímž pomáhá získat představu o názorovém klimatu uvnitř primárních sociálních skupin kupujících. Samotná praktická část práce je založena na kvalitativním výzkumu, ve kterém bylo dotazováno šest majitelů elektromobilů. Ti v provedených interview retrospektivně popisovali své zkušenosti s nákupem. Transkripty z rozhovorů byly analyzovány pomocí metody otevřeného kódování, čímž bylo učiněno několik pozoruhodných zjištění. Výsledky studie ukazují na proměnlivý vliv primární sociální skupiny na spotřebitele v různých fázích nákupu a odhalují tendence kupujících selektivně přijímat názory okolí zejména v úvodu procesu rozhodování o nákupu vozu. Hlavním zjištěním analýzy byl také všeobecně nezanedbatelný vliv partnerek na nákup ve sledované skupině, včetně zjištění poukazujícího na významný rozdíl mezi působením rodiny prokreační a orientační na samotný nákupní proces.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 209 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.