Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spôsoby komunikácie s vybranými segmentmi pri predaji potravín
Smrečková, Natália
Bakalářská práce se zaobírá způsoby komunikace subjektů distribuujících potraviny při jejich prodeji. Teoretická část definuje marketingový mix, hlavně komunikaci, spotřebitelské chování a jeho trendy, nákupní rozhodovací proces a faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin. V praktické části jsou využity sekundární data a primární data získané z dotazníkového průzkumu, na kterém se podílelo 141 respondentů. Na základě výsledků těchto analýz bylo cílem bakalářské práce zpracování návrhů a doporučení pro výrobce a distributory potravin pro zlepšení jejich prodeje.
Chovane spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Smrečková, Natália
Cílem diplomové práce bylo vytvořit návrhy a doporučení pro online prodejce potravin, díky kterým by mohli zvýšit svou úspěšnost na trhu. Na základě primárních a sekundárních dat byly zjišťovány charakteristiky nákupního chování a vliv pandemie Covid-19 na nakupování potravin online. Z primárního výzkumu vzešlo, že 70 % respondentů již má předchozí zkušenost s nákupy online. Ze zbývajících lidí je 60 % k využití služby v budoucnosti nakloněna. Výsledkem zabývající se touto problematikou je vytvoření segmentů, na které jsou zpracovány návrhy komunikační strategie pro online prodejce potravin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.