Název: Možnosti marketingové lokalizace v prostředí maloobchodu
Překlad názvu: Possibilities of marketing localization in retail environment
Autoři: Šimek, Petr
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: lokální marketing; mikrolokální; nákupní chování; rozhodovací proces; sociální aspekt marketingu; strategie; decision making; local marketing; micro-local; shopping behaviour; social aspect of marketing; strategy

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/175106

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507736


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2022-08-14, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet