Název: Marketingový výzkum nákupního chování cílové skupiny pro společnost Nike
Překlad názvu: Marketing research of the purchasing behavior of the target group for Nike
Autoři: Hrubcová, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Hrubá, Gabriela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: chování spotřebitele; dotazník; Nike; nákupní chování; průzkum trhu; sportovní oblečení a obuv; consumer's behavior; customer buying behavior; market research; Nike; questionnaire; sport wear and shoes

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/39087

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-490296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet