Název:
Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety
Překlad názvu:
Customers' preferences for particular retail stores in a location
Autoři:
OCHSNER, Dominik Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá zjišťováním nákupního chování spotřebitelů nakupujících vymezený sortiment. Cílem práce je zhodnotit poptávku a v návaznosti na zjištěné spotřební chování těch, kteří sortiment hobbymarketů nakupují, navrhnout opatření konkrétní internetové prodejně.This master thesis deals mainly with the consumer behavior in a defined range of products. It aims to find out what factors are important for the consumers and, based on that, to suggest improvements to a particular online store.
Klíčová slova:
e-commerce; e-shopy; hobbymarkety; kutilové; nákupní chování; nákupy na internetu; consumer behavior; DIY stores; e-commerce; hardware stores; on-line shopping Citace: OCHSNER, Dominik. Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety. České Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/65236