Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing vzdělávání
Ehrlichová, Zuzana ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Vinopal, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovým řízením vzdělávacích institucí. V teoretické části zdůvodňuje jeho relevanci v českém prostředí, hledá jeho specifika oproti marketingovému řízení výrobních podniků a vyrovnává se s nejasnými návody na jeho konceptualizaci návrhem možného schématu postupu. V praktické části je pak tento postup aplikován a přináší doporučení pro změny ve studijním programu Sociologicko - ekonomická studia a upozornění pro podobně koncipované obory. Ačkoliv má studijní program potřebné zázemí v rovině personální, mezinárodních vztahů a možností image dostát strategie výklenkáře pro specifickou skupinu nadprůměrných studentů společenskovědních a ekonomických oborů, i přes náročné přijímací řízení se mu nedaří rekrutovat vhodné studenty z malého množství uchazečů, jelikož v současné době plně nevyužívá potenciálu produktu a možností komunikace.
Marketingová strategie hotelu Luční bouda
Šaršonová, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro horský hotel Luční bouda. Zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb a navrhuje řešení pro zvýšení turistické atraktivity hotelu. Teoretická část se věnuje marketingu v cestovním ruchu a pojmům s ním spojených. V praktické části je provedena analýza obecného prostředí, konkurenčního prostředí, vnitřních faktorů, marketingového mixu, zákazníků a závěrečná SWOT analýza. Práce obsahuje návrhy na zlepšení poskytovaných služeb, které povedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a v neposlední řadě ke kladnému hospodářskému výsledku.
Aplikace marketingu ve vybrané české firmě
ZÁRUBA, Filip
Bakalářská práce představuje aplikaci marketingu ve společnosti Jednota družstvo České Budějovice. Cílem práce je zjistit, zda firma využívá marketingové nástroje, případně přijít s novými metodami ve snaze jejich marketing optimalizovat. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. Tyto teoretické pojmy a principy jsou poté aplikovány na vybrané firmě v druhé části bakalářské práce. V této části je ukázáno, jak je marketing ve vybrané firmě realizován. Na základě toho jsou navrženy možné změny ve vykonávání marketingu firmy. Problematika je v zásadě řešena návrhem nových nebo zdokonalením stávajících marketingových činností.
Význam a využití marketingu ve vybrané české firmě
DUDKOVÁ, Iveta
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda vybraná firma využívá marketing a případně navrhnout změny, které by vedly ke zlepšení stávající situace. Teoretická část je založena na studiu odborné literatury. Praktická část analyzuje, zda vybraná firma využívá principy marketingu. Tato část zahrnuje řízený rozhovor s ředitelkou supermarketu Terno v Českých Budějovicích. Závěr práce je zaměřen na analýzu stávající situace ve firmě. Jsou vyhodnoceny výsledky a navrženy případné změny.
Význam informací pro marketingové řízení firmy
VOLÁROVÁ, Veronika
Předmětem této práce je význam informací pro marketingové řízení firmy. Cílem práce je zjistit a analyzovat informace významné pro marketingové řízení firmy, nejprve teoreticky, poté prakticky na konkrétním případu zvolené firmy. Teoretická část shrnuje základní poznatky z oblasti marketingu, informací, marketingového informačního systému, marketingového řízení. Dále blíže specifikuje oblast marketingového výzkumu, zabývá se metodami výzkumu. Pro účely praktické části byla vybrána společnost Makro Cash & Carry ČR. Praktická část je zaměřena na sestavení a analýzu marketingového informačního systému. Funkčnost tohoto systému je ověřena v rámci vlastního výzkumu. Závěr práce potvrzuje stanovené hypotézy.
Marketing služeb
Šutko, Oleksij ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Bejvl, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve fitness centru Fitness Power. Hlavním cílem bylo na základě zjištěných informací formulovat návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V rámci teoretických východisek jsou na základně prostudování a porovnání odborné literatury a internetových zdrojů popsány důležité teoretické pojmy, které souvisí s marketingem služeb. V praktické částí bylo zjišťováno využití jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve Fitness Power. Důležitou součástí praktické části bylo také zkoumání spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Na základě zjištěných informací byly navrhnuty změny a doporučení pro zvýšení kvality poskytovaných služeb.
Propagace společnosti HET
Sokolová, Kateřina ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent)
Hlavním cílem práce je zhodnocení spotřebitelské akce společnosti HET, která působí na českém trhu v oblasti výroby a prodeje fasádních a interiérových barev. V teoretické části jsou stručně vysvětleny základní problematiky strategického marketingového řízení, marketingového prostředí a identifikace tržního segmentu. Obsáhleji je popsána oblast marketingového mixu a marketingové komunikace, která je základem pro část praktickou. Praktická část analyzuje kampaň podniku, její tvorbu, průběh, propagaci a také zhodnocení. Podnětem k jejímu uspořádání bylo vytvoření obchodně-marketingového nástroje, který by firmě pomohl splnit konkrétní cíle. Prostřednictvím kampaně se podařilo zvýšit prodej konkrétních produktů zapojených do akce, navýšit tržní podíl těchto produktů na českém trhu, rozšířit popularitu značky HET mezi konečnými spotřebiteli a prohloubit obchodní spolupráci společnosti s maloobchody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.