Název: Význam informací pro marketingové řízení firmy
Překlad názvu: The importance of information management company for marketing
Autoři: VOLÁROVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: informace; marketing; marketingové řízení; marketingový informační systém; marketingový výzkum; information; market research; marketing; marketing information system; marketing management
Citace: VOLÁROVÁ, Veronika. Význam informací pro marketingové řízení firmy. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/33039

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261154


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-10-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet