Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systému hodnocení pracovníků
Pejsarová, Vladimíra ; Macák, Tomáš (vedoucí práce) ; Bejvl, Lukáš (oponent)
Zaměření této bakalářské práce je zhodnocení aktuálního systému hodnocení pracovníků ve vybrané organizaci. Obsahem teoretické části práce jsou informace a poznatky získané z odborné literatury, které se týkají hodnocení pracovníků a hodnocení jejich výkonnosti, spojitosti mezi motivací, pracovním výkonem a odměňováním. Dále jsou zde vymezeny vybrané jednotlivé metody hodnocení a následně pak popis hodnotícího pohovoru včetně chyb, které se při hodnotícím pohovoru s pracovníkem velmi často vyskytují. Ve vlastní části práce je popsaná charakteristika vybrané organizace, ve které bylo zjištěno neformální hodnocení pracovníků. Na základě tohoto zjištění byla provedena analýza pomocí dotazníkového šetření. Výsledky tohoto šetření jsou vyhodnoceny do tabulek. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty výsledky získaných poznatků a následné doporučení návrhu pro zefektivnění hodnocení pracovníků v dané organizaci.
Motivační mechanismus v řízení podniku
Soroka, Stepan ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Bejvl, Lukáš (oponent)
V této bakalářské práci hlavním cílem je analyzovat motivační mechanismus ve vybraném podniku na základě vstupních údajů o zaměstnancích, činnosti a jiných specifik daného podniku. Dílčím cílem je vytvořit souhrn doporučení, která pomohou přispět k lepší motivaci v organizaci, a tudíž snížení celkových nákladů na hledání a školení nových zaměstnanců, protože se výrazně sníží fluktuace. Práce obsahuje tyto teorie motivace: teorii hierarchických potřeb Maslowa, McGregorovu teorii X a Y, Herzbergovu dvoufaktorovou teorii, teorii instrumentality a další teorie. Pojednává o způsobech a nástrojích motivace v organizaci, zejména hmotných a nehmotných odměnách, finanční a sociální motivaci, negativní a pozitivní motivaci apod. V praktické části je zkoumán motivační mechanismus ve vzdělávací společnosti.
Marketing služeb
Šutko, Oleksij ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Bejvl, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů ve fitness centru Fitness Power. Hlavním cílem bylo na základě zjištěných informací formulovat návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V rámci teoretických východisek jsou na základně prostudování a porovnání odborné literatury a internetových zdrojů popsány důležité teoretické pojmy, které souvisí s marketingem služeb. V praktické částí bylo zjišťováno využití jednotlivých nástrojů rozšířeného marketingového mixu ve Fitness Power. Důležitou součástí praktické části bylo také zkoumání spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Na základě zjištěných informací byly navrhnuty změny a doporučení pro zvýšení kvality poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.