Název:
Propagace společnosti HET
Překlad názvu:
Promotion company HET
Autoři:
Sokolová, Kateřina ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce je zhodnocení spotřebitelské akce společnosti HET, která působí
na českém trhu v oblasti výroby a prodeje fasádních a interiérových barev. V teoretické části jsou stručně vysvětleny základní problematiky strategického marketingového řízení, marketingového prostředí a identifikace tržního segmentu. Obsáhleji je popsána oblast marketingového mixu a marketingové komunikace, která je základem pro část praktickou. Praktická část analyzuje kampaň podniku, její tvorbu, průběh, propagaci a také zhodnocení. Podnětem k jejímu uspořádání bylo vytvoření obchodně-marketingového nástroje, který by firmě pomohl splnit konkrétní cíle. Prostřednictvím kampaně se podařilo zvýšit prodej konkrétních produktů zapojených do akce, navýšit tržní podíl těchto produktů na českém trhu, rozšířit popularitu značky HET mezi konečnými spotřebiteli a prohloubit obchodní spolupráci společnosti s maloobchody.
The main objective is to evaluate consumer actions of HET company, which operates on the Czech market in the production and sales of exterior and interior colors. In the theoretical section briefly explains the basic issues of strategic marketing, marketing environment and identify of market segment. Comprehensively describes the marketing mix and marketing communication, which is the base for the practical part. The practical part analyzes the campaing in her creation, development, promotion and evaluation. The impetus for it is layout was to create a businnes-marketing plan and it is campaign was created with specifically defined aims which were fulfilled. That would help the company meet specific goals. Through the campaign, we managed to increase sales of specific products involved in the action, to increase the market share of these products on the Czech market, expand the popularity of the brand among end HET and deepen business cooperation with retails.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketingové strategie; marketingové řízení; marketingový mix; podpora prodeje; propagace; segmentace trhu