Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kampaň České televize o digitalizaci vysílání v letech 2008-2010
Urban, Bohumil ; Šmíd, Milan (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou kampaň k digitalizaci televizního vysílání v České republice. Jedná se o deskriptivní analýzu nekomerční (přesněji -netradiční) marketingové kampaně. Bakalářská práce se zabývá důvody vedoucími k technologické změně- digitalizaci. Její ambicí je se vysvětlit proč a jak je televizní diváky nutné informovat. Práce se zaměřuje na individuální komponenty celorepublikové kampaně a popisuje jejich průběh. Pečlivěji pak vybírá Prahu jako exemplum marketingových aktivit. Hodnotí grafické zpracování loga a práci s ním jako s nástrojem nekomerční komunikace. V neposlední řadě se pak zabývá rozpočtem a jeho efektivním využitím v rámci marketingové kampaně. Hlavními informačními zdroji jsou tiskové zprávy vydávané NKO ( národní koordinační skupinou) a knihy citované v závěru bakalářské práce.
Marketingový plán vybraných gastronomických zájezdů
Mokrišová, Kristýna ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tématem diplomové práce je marketing gastronomické cestovní kanceláře. Gastronomický cestovní ruch patří mezi současné trendy cestovního ruchu, na základě tohoto rostoucího potenciálu bude v práci představena fiktivní gastronomická cestovní kancelář prodávající gastronomické zájezdy. Hlavním záměrem práce je navržení marketingové kampaně specifických gastronomických zájezdů. Marketingová kampaň bude sestavena tak, aby zaujala, oslovila a přiměla zákazníky k nákupu nabízených služeb. Kampaň tedy dokáže nabídnout potenciálním zákazníkům přesně to, po čem tolik touží. Marketingový přístup není stejný pro všechny, zohledňuje spotřební a mediální chování odlišných cílových skupin. Díky navržené kampani bude zvýšena konkurenceschopnost firmy, bude dosahován zisk, tedy objemný prodej nabízených zájezdů a získání silné pozice na trhu.
Marketing internetového obchodu
Popolanský, Jiří ; Macura, Michal (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v konkrétním podniku a vlastní návrh marketingové kampaně pro daný internetový obchod.
Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Frank, Štěpán ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Paulíček, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novými trendy z obsahového hlediska v direct marketingu a jejich implementaci na konkrétní e-shop. Její hlavní část je věnována jednotlivým nástrojům direct marketingu, neboť právě skrze nástroje lze oslovit zákazníky. Cílem této práce je především použití trendů a následné ověření jejich funkčnosti a efektivity z hlediska možnosti zvýšení zisku nebo návštěvnosti. Teoretická část se zabývá zařazením direct marketingu v disciplíně marketingové komunikace a jeho důkladnějšímu popisu. Především jsou popsány jednotlivé nástroje a trendy. V praktické části je prezentován průběh vytváření kampaní a jejich vyhodnocení. Z průběhu a vyhodnocení vyplývá, že použití trendů mělo vliv na výsledky. Na základě těchto pozorování jsou provozovateli podána doporučení do budoucnosti.
Vliv marketingových kampaní na zákazníka
Latifová, Anna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Dedourková, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce se bude věnovat marketingovým kampaním společností, jejich průběhu a následnému dopadu v podobě prodeje produktů nebo povědomí o značce. Cílem práce bude zhodnotit vliv vybraných kampaní na chování zákazníka, povědomí o značkách a následně se podle zjištěných postupů společností pokusit navrhnout vlastní marketingovou komunikaci pro zviditelnění podniku. Práce je rozdělena do dvou částí. Na část teoretickou, jež se zabývá plánováním marketingové komunikace a jejími vybranými nástroji, které firmy často využívají, a na část praktickou, která je věnována konkrétním firmám a jejich kampaním. Do praktické části je zahrnut i výzkum zaměřený na povědomí o kampaních, jejich vlivu na nákupní chování spotřebitelů a vlastní návrh marketingové komunikace pro firmu Gentleport.
Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu
Tauchenová, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kůželová, Tereza (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Fenomén youtuberů a jejich využití v marketingu se zabývá fenoménem youtuberů jakožto idolů dnešních mladých lidí a představuje možnosti využití jejich vlivu k marketingovým účelům. První kapitola čtenáře uvádí do všeobecné problematiky online marketingu a poskytuje mu základní znalosti popisované oblasti, potřebné k pochopení dále probíraných témat. Druhá kapitola se zabývá sociálními sítěmi a jejich využitím k marketingovým účelům. Třetí kapitola je věnována problematice spojené se sociální sítí YouTube. Je v ní podrobněji vysvětlen pojem youtuber a představeny druhy videí, která youtubeři nejčastěji publikují. Poslední kapitola práce pak předkládá konkrétní příklady marketingových aktivit spojených s youtubery, realizovaných v českém prostředí. Stěžejní částí poslední kapitoly jsou tři případové studie, v nichž jsou analyzovány konkrétní reklamní kampaně, do kterých byli youtubeři zapojeni. Práce si klade za cíl poskytnout ucelený pohled na fenomén youtuberů i mechanismus jejich komerční spolupráce se značkami a zároveň zhodnotit efektivitu kampaní využívajících youtubery v porovnání s kampaněmi realizovanými pomocí klasických nástrojů online marketingu.
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
Jenšík, Martin ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá přímou marketingovou komunikací ve společnosti ČSOB, a.s. s využitím nástroje pro přímý marketing Unica Campaign od společnosti IBM. Tímto marketingovým nástrojem se ještě žádná akademická práce nezabývala. Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit úvod do této oblasti. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pojmy spojené s přímým marketingem, se společností ČSOB, a.s. a její přímou marketingovou komunikací a také s nástrojem Unica Campaign. Praktická část na modelovém příkladu marketingové kampaně znázorňuje, jakým způsobem probíhá datová příprava marketingové kampaně za pomoci nástroje Unica Campaign.
Marketingová kampaň vybraného produktu
Dušánek, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní farmaceutické společnosti Abbott Laboratories, s. r. o. Cílem práce je zhodnocení průběhu marketingové kampaně produktu Klacid. Práce je rozdělena do tří částí. Úvodní teoretická část je zaměřena na teoretickou rovinu marketingu a jsou v ní zahrnuty pojmy: marketing, marketingová kampaň, marketingové cíle, charakteristika B2B marketingu, ale také marketingový či komunikační mix a SWOT analýza. Druhá část je rozdělena do dvou dílčích částí, první je zaměřena obecně na farmaceutický průmysl a druhá část je věnována již samotnému produktu Klacid a společnosti Abbott. Závěrečná část se zabývá konkrétní marketingovou kampaní, dojde zde tedy ke zhodnocení jejích aktivit a samotného průběhu kampaně, ale také se zde objeví návrh, jakým směrem by se mohla odvíjet v budoucnu marketingová podpora Klacidu.
Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity
Michálek, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza efektivnosti aktivit a návrh na zlepšení řízení kampaní na sociálních sítích Fakulty managementu v Jindřichově Hradci. První část práce je věnována výkladu teorie k dané problematice z oboru marketingové komunikace, public relations, mediálního plánování a online marketingu. Ve druhé části pak práce aplikuje poznatky z části teoretické na konkrétní aktivity Fakulty managementu v Jindřichově Hradci v porovnání s jejími konkurenčními fakultami. V závěru práce stanovuje doporučení pro řízení a sledování efektivity kampaní v prostředí sociálních sítí.
Pes v reklamě a marketingu
Němečková, Petra ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Tématem této bakalářské práce je pes v reklamě a marketingu. V první, teoretické části práce jsou objasněny pojmy napříč obory, které k tématu mají co říct, jako například marketing, reklama, psychologie nebo působení psa na člověka. V praktické části jsou popsány tři reklamy se psy a následuje rozbor marketingových komunikací ziskové a neziskové organizace. Následně jsem zpracovala reálnou marketingovou kampaň pro neziskovou organizaci -- útulek v Krásném Lese u Frýdlantu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.