Název: Kampaň České televize o digitalizaci vysílání v letech 2008-2010
Překlad názvu: Campaign of Czech Television about broadcasting digitalization in years 2008-2010
Autoři: Urban, Bohumil ; Šmíd, Milan (vedoucí práce) ; Lokšík, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Digitalizace; komunikační kampaň; marketingová kampaň; Národní koordinační skupina; Česká televize; communication campaign; Czech television; Digitalization; marketing campaign; National coordination group

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/50947

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-315236


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet