Název: Nové trendy v direct marketingu a jejich aplikace na konkrétní e-shop
Překlad názvu: New trends in direct marketing and application on a specific e-shop
Autoři: Frank, Štěpán ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Paulíček, Vít (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct marketing; marketingová kampaň; Marketingová komunikace; nové trendy; direct marketing; marketing campaign; Marketing communication; new trends

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50983

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205554


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet