Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informační systém klubu tanečního sportu
Opichal, Tomáš ; Volf, Tomáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce řeší problém implementace informačního systému, který by sloužil jako interní systém klubu tanečního sportu. Na základě požadavků na systém byl systém implementován pomocí PHP frameworku CodeIgniter. Mezi funkce systému patří zejména evidence událostí, generování dokladů za lekce nebo stahování potřebných dat ze stránek tanečního svazu. Systém úspěšně prošel základním testováním na skupině potenciálních uživatelů.
Historie vzdělávání v obci Volduchy do roku 1965
ČARNOGURSKÁ, Lenka
Práce se zabývá počátky a historickým vývojem elementárního vzdělávání v obci Volduchy od konce 18. století do roku 1965. Shrnuje a analyzuje dostupné regionální prameny. První kapitola se věnuje historii obce Volduchy. Další kapitoly sledují změny v pedagogickém sboru, stavy žactva, náboženské vyznání, organizaci výuky, mimoškolní aktivity, četné oslavy, významné události, sbírky i využívání školní budovy. Práce se také zaměřuje na vliv historických událostí a politických změn na školství.
Hodnocení kulturních akcí a jejich vlivů v cestovním ruchu na příkladu vybraných eventů v rámci oslav 700. výročí narození Karla IV.
Nizamova, Kristina ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Straka, Michal (oponent)
Ve své bakalářské práci se věnuji vybraným kulturním akcím, které se uskutečnily v rámci oslav 700. výroční narození Karla IV. a pomocí kterých se snažím zhodnotit ekonomické a sociokulturní dopady eventů na cestovní ruch a na lokalitu jako takovou. Zároveň chci poukázat na význam kulturních eventů a jejich evaluaci v kontextu turismu. Hodnocení vlivů vychází z rozhovorů s organizátory šesti kulturních eventů tematicky spojených s výročím. Závěry práce mohou sloužit jak samotným kulturním institucím, které podobné akce pořádají, tak i pro představitele veřejné správy, které rozhodují o financování těchto kulturních projektů.
Marketingové a PR aktivity FC Viktorie Plzeň v letech 2011-2016
Paták, David ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu a public relations v českém sportovním prostředí na příkladu fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. Za tímto účelem jsou v teoretické části práce popsány disciplíny marketing a PR jak v klasické, tak sportovní rovině s cílem poukázat na jejich specifika ve sportovním prostředí. Zároveň teoretická část práce blíže představuje fotbal coby nejpopulárnější sport planety a také české fotbalové prostředí. V závěru teoretické části je představen samotný klub FC Viktoria Plzeň, který patřil po většinu své historie spíše mezi podprůměrné celky. Stoleté výročí svého založení však klub oslavil roku 2011 ziskem prvního mistrovského titulu v české nejvyšší soutěži, čímž započala jeho úspěšná éra. Následující sportovní úspěchy přilákaly pozornost fanoušků, médií a sponzorů, na což klub musel reagovat změnami ve svých komunikačních aktivitách. Praktická část práce se věnuje deskriptivní analýze vývoje těchto aktivit zejména směrem k fanouškům v období od roku 2011 do roku 2016, kdy klub získal již čtvrtý mistrovský titul. Pozornost je věnována především proměnám v prezentaci klubu, rozvoji online komunikace, organizování eventů a krizové komunikaci.
On-line komunity
Pleva, Petr ; Kandert, Josef (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Marie (oponent)
Petr Pleva On-line komunity Abstrakt V bakalářské práci "On-line komunity" se zabývám online komunitami a softwarem, který používají. Cílem této práce je odhalení pravidelností ve vývoji těchto komunit a nalezení vlivu softwaru na jejich život. Nejdříve se zabývám pojmem "online komunita" a jejím vymezením v průběhu let. Na základě zvolené literatury určuji klíčové prvky života online komunit. Zaměřuji se na účel vznikajících komunit a význam technických platforem, které využívají. Dále se věnuji členům online komunit, především členskému cyklu a významu identity. Popisuji typy i význam zvláštních události pro život online komunity a také charakterizuji nejpoužívanější druhy softwaru. V praktické části této práce zhodnocuji výsledky pozorování v několika online komunitách a na základě zvolených klíčových faktorů je analyzuji. Nacházím podobnosti v jejich vývoji a pomocí nich určuji tři hlavní fáze jejich životní dráhy. Také nacházím a popisuji vliv softwaru na důležité oblasti těchto komunit jako členský cyklus nebo průběh a samotnou podstatu zvláštních událostí.
On-line komunity
Pleva, Petr ; Kandert, Josef (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Marie (oponent)
Petr Pleva On-line komunity Abstrakt V bakalářské práci "On-line komunity" se zabývám online komunitami a softwarem, který používají. Cílem této práce je odhalení pravidelností ve vývoji těchto komunit a nalezení vlivu softwaru na jejich život. Nejdříve se zabývám pojmem "online komunita" a jejím vymezením v průběhu let. Na základě zvolené literatury určuji klíčové prvky života online komunit. Zaměřuji se na účel vznikajících komunit a význam technických platforem, které využívají. Dále se věnuji členům online komunit, především členskému cyklu a významu identity. Popisuji typy i význam zvláštních události pro život online komunity a také charakterizuji nejpoužívanější druhy softwaru. V praktické části této práce zhodnocuji výsledky pozorování v několika online komunitách a na základě zvolených klíčových faktorů je analyzuji. Nacházím podobnosti v jejich vývoji a pomocí nich určuji tři hlavní fáze jejich životní dráhy. Také nacházím a popisuji vliv softwaru na důležité oblasti těchto komunit jako členský cyklus nebo průběh a samotnou podstatu zvláštních událostí.
On-line komunity
Pleva, Petr ; Kandert, Josef (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Marie (oponent)
Petr Pleva On-line komunity Abstrakt V bakalářské práci "On-line komunity" se zabývám online komunitami a softwarem, který používají. Cílem této práce je odhalení pravidelností ve vývoji těchto komunit a nalezení vlivu softwaru na jejich život. Nejdříve se zabývám pojmem "online komunita" a jejím vymezením v průběhu let. Na základě zvolené literatury určuji klíčové prvky života online komunit. Zaměřuji se na účel vznikajících komunit a význam technických platforem, které využívají. Dále se věnuji členům online komunit, především členskému cyklu a významu identity. Popisuji typy i význam zvláštních události pro život online komunity a také charakterizuji nejpoužívanější druhy softwaru. V praktické části této práce zhodnocuji výsledky pozorování v několika online komunitách a na základě zvolených klíčových faktorů je analyzuji. Nacházím podobnosti v jejich vývoji a pomocí nich určuji tři hlavní fáze jejich životní dráhy. Také nacházím a popisuji vliv softwaru na důležité oblasti těchto komunit jako členský cyklus nebo průběh a samotnou podstatu zvláštních událostí.
Efektivita Public Relations v českých prezidentských volbách 2013
Šťastná, Alžběta ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce Efektivita public relations v českých prezidentských volbách 2013 se zabývá analýzou efektivity public relations nástrojů, které mají klíčový vliv při budování pozitivní image kandidátů v politických volbách, a to na konkrétním případě volební kampaně Karla Schwarzenberga v historicky prvních prezidentských volbách v České republice. V první části se práce zabývá teoretickým vymezením public relations v jejich obecné rovině a následně i v užším pojetí ve vztahu k politice, tj. přizpůsobování se specifickým potřebám politické komunikace, např. využívání tzv. endorsementu nebo pozitivní a negativní kampaně ve volebních kláních. Pozornost je věnována i možnostem spolupráce se sdělovacími prostředky, nastolování agendy a jejího rámcování. V druhé, praktické, části práce je nejprve představeno pozadí prezidentských voleb společně s podrobným profilem Karla Schwarzenberga, po nichž následuje analýza jeho volební kampaně v období srpen 2012 až leden 2013, a to z hlediska účinnosti jednotlivých nástrojů public relations, které byly v kampani použity, a jejich úspěšnosti v promítání se do mediálního obsahu. Pozornost je věnována také tematickému rámcování Karla Schwarzenberga z hlediska public relations nebo využívání media relations v jeho volební kampani, zejména pak tiskových zpráv, které...
Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, Hermès, Louis Vuitton) na českém trhu ve vymezeném časovém období komunikují se svými zákazníky. Práce nejprve definuje podstatu event marketingu a vymezuje jeho postavení v marketingovém komunikačním mixu. Následně poukazuje na hlavní specifika luxusního sektoru a charakterizuje základní princip fungování event marketingových aktivit, které jsou v této oblasti realizovány. Práce popisuje vybrané eventy a za využití komparační analýzy poté odkrývá jejich zřejmé i latentní záměry, na základě nichž se jednotlivé značky snaží zaujmout cílovou skupinu a zprostředkovat jí jedinečné a emocemi umocněné zážitky. Celá práce poukazuje na skutečnost, že luxusní módní značky, jejichž podstata je založena zejména na tradičních a historických hodnotách, jsou schopné se svými zákazníky efektivně komunikovat prostřednictvím nástroje, který je v současné době považován za moderní, inovativní a progresivně se rozvíjející součást marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.