Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role médií při šíření japonské kultury
Paták, David ; Soukup, Martin (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Předmětem diplomové práce je role konkrétních médií při šíření japonské kultury do světa. Ačkoliv je totiž Japonsko od většiny zbytku světa geograficky i kulturně vzdálené, těší se v současnosti popularitě mezi fanoušky napříč kontinenty. Jedním z původců této popularity je tzv. mediální mix zahrnující různé japonsky specifické mediální produkty od mangy přes anime po videohry. Cílem práce je za pomoci kvantitativního výzkumu provedeného jak v českém, tak anglicky mluvícím prostředí zjistit, jaký význam mají jednotlivá média při popularizaci Japonska, identifikovat to nejdůležitější a následně pomocí deskriptivní analýzy opírající se o teorie globalizace a kulturní hybridizace vysvětlit, čím je dané médium tak specifické. Autor při řešení zvoleného tématu došel k hlavnímu zjištění, že klíčovým médiem pro šíření japonské kultury je anime. Jednou z příčin je komerční strategie japonských producentů, kteří z anime odstraňují kulturní bariéry se záměrem učinit jej globálně co nejpřijatelnějším. S tím souvisí další významný faktor, a sice hybridní vzhled animovaných postav, které nevypadají jako Japonci, nýbrž jako jakási rasová směsice, díky čemuž mají diváci tendenci si je automaticky spojovat s jejich vlastní rasou a snadno se s nimi identifikovat. Významnou úlohu sehrávají také samotní příznivci...
Marketingové a PR aktivity FC Viktorie Plzeň v letech 2011-2016
Paták, David ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingu a public relations v českém sportovním prostředí na příkladu fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. Za tímto účelem jsou v teoretické části práce popsány disciplíny marketing a PR jak v klasické, tak sportovní rovině s cílem poukázat na jejich specifika ve sportovním prostředí. Zároveň teoretická část práce blíže představuje fotbal coby nejpopulárnější sport planety a také české fotbalové prostředí. V závěru teoretické části je představen samotný klub FC Viktoria Plzeň, který patřil po většinu své historie spíše mezi podprůměrné celky. Stoleté výročí svého založení však klub oslavil roku 2011 ziskem prvního mistrovského titulu v české nejvyšší soutěži, čímž započala jeho úspěšná éra. Následující sportovní úspěchy přilákaly pozornost fanoušků, médií a sponzorů, na což klub musel reagovat změnami ve svých komunikačních aktivitách. Praktická část práce se věnuje deskriptivní analýze vývoje těchto aktivit zejména směrem k fanouškům v období od roku 2011 do roku 2016, kdy klub získal již čtvrtý mistrovský titul. Pozornost je věnována především proměnám v prezentaci klubu, rozvoji online komunikace, organizování eventů a krizové komunikaci.

Viz též: podobná jména autorů
3 Paták, Daniel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.