Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 421 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS
Všetička, Martin ; Duba, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie firmy Melzer, spol. s r.o. v oblasti CRM informačních systémů. Rozebírá moderní marketingové koncepce a poukazuje na nutnost zdatného řízení vztahů se zákazníky – CRM. Popisuje důležité faktory spojené s úspěšnou implementací CRM IS. Analyzuje jak tuzemský trh CRM IS, včetně informačního systému QI dodávaného společností Melzer, tak interní CRM klima firmy. V praktické části jsou vyhodnoceny analýzy a sestavena doporučení, jež determinují návrh marketingové strategie. Ta by měla firmě umožnit významně proniknout a prosadit se na tuzemském trhu CRM IS.
Optimalizace procesů řízení vztahů se zákazníky
Kovář, Martin ; Válek, Jan (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimalizace procesů, které přispívají k řízení vztahů se zákazníky. Podpora těchto procesů je realizována pomocí modernizace stávajícího informačního systému.
Strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Pavelková, Petra ; Důbravová, Marcela (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou. Analyzuje a hodnotí současnou situaci společnosti Scoutdoor CZ, s.r.o. Podle teoretické části je vypracována praktická část, která nám poskytuje komplexní informace ke zhotovení návrhové části, která povedou ke zlepšení konkurenceschopnosti společnosti.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Boreček, Ondřej ; Totková, Hana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou informačního systému společnosti DATASoftware, spol. s.r.o. Po posouzení silných a slabých stránek systému budou navrženy změny, jejichž realizace by měla vést ke zvýšení přidané hodnoty, kterou informační systém firmě poskytuje nebo ke snížení nákladů na provoz při zachování stejné funkcionality.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Čelko, Boris ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zameriava na spoločnosť INAT s.r.o., pôsobiacu v strojárskom priemysle. Náplňou práce je posúdiť aktuálne využívaný informačný systém a navrhnúť vhodné zmeny pre jeho zlepšenie. Práca je rozdelená na tri hlavné časti. Prvou časťou je prehľad teórie k danej problematike, druhá časť sa venuje podrobným analýzam spoločnosti a informačného systému a poslednú časť tvoria vlastné návrhy na zlepšenie informačného systému spolu s ekonomickým zhodnotením.
Multipilot Airliner's Crew
Munk, Tomáš ; Matyáš, Petr (oponent) ; Šošovička, Róbert (vedoucí práce)
The aim of this master„s thesis is detailed study of multipilot airliner?s crew in sence of optimalization of its actions, which is known as Crew Resource Management (CRM). This paper shows what is the main purpose of CRM through the air crash investigations and human factor analysis. According to this findings, the last chapter presents problems of flight crew planning and personnel selection.
Výběr a implementace informačního systému
Tihlaříková, Lucie ; Novák, Lukáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o tématu výběru vhodného informačního systému pro zjednodušení řízení vztahů se zákazníky a podporu projektového řízení malé firmy. Po úvodní rekapitulaci základních pojmů a použitých metod se zaměřuje na samotnou analýzu současného stavu společnosti. Na základě analýzy jsou pak definovány jednotlivé požadavky na informační systém. Cílem je vybrat a implementovat společnosti informační systém vyhovující definovaným požadavkům a umožnit manažerům snadnější cestu k novým obchodním příležitostem, administrativě, řízení projektů a řízení vztahu se zákazníky.
Mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce
Nevřela, Marek ; Hrubý, Martin (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje vývoj mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce. Cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje plánování událostí a online přístup k databázi, která obsahuje informace o zákaznících. Práce popisuje základní principy CRM, které byly použity při vývoji. Aplikace je vyvíjena pro mobilní telefony s operačním systémem Android, který je v této práci stručně představen. Součástí práce je analýza podobných, již existujících aplikací a analýza požadavků ze strany potenciálních uživatelů. V dalších částech je popsán návrh a postup implementace jednotlivých částí. V závěru je popsáno testování aplikace z několika různých hledisek a popsána zpětná vazba od uživatelů.
Posouzení stávajícího informačního systému firmy a návrh změn.
Hájek, Miroslav ; Krejča, Zdeněk (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího informačního systému společnosti. Jsou použity metody SWOT a HOS 8. Na základě výsledků těchto metod jsou pak navrženy návrhy na zlepšení. Návrhy obsahují popis optimalizace i ekonomické zhodnocení.
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 421 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.