Název:
Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS
Překlad názvu:
Marketing strategy for CRM IS
Autoři:
Všetička, Martin ; Duba, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie firmy Melzer, spol. s r.o. v oblasti CRM informačních systémů. Rozebírá moderní marketingové koncepce a poukazuje na nutnost zdatného řízení vztahů se zákazníky – CRM. Popisuje důležité faktory spojené s úspěšnou implementací CRM IS. Analyzuje jak tuzemský trh CRM IS, včetně informačního systému QI dodávaného společností Melzer, tak interní CRM klima firmy. V praktické části jsou vyhodnoceny analýzy a sestavena doporučení, jež determinují návrh marketingové strategie. Ta by měla firmě umožnit významně proniknout a prosadit se na tuzemském trhu CRM IS.
The Master’s thesis deals with the issue of the proposal of a marketing strategy in Melzer company in the area of Customer Relationship Management (CRM) of Information Systems (IS). It concentrates on modern marketing conception and emphasizes the necessity of effective CRM. It explains important factors in connection with successful CRM IS implementation. It analyses domestic market of CRM IS including information system QI which is supplied by Melzer company as well as an internal CRM atmosphere in the firm. In the practical part there are analytical conclusions and recommendations leading to the proposal of the marketing strategy. This should significantly enable the firm to penetrate into the market of CRM IS and become successful.
Klíčová slova:
Business Intelligence; CRM; CRM IS; hodnota pro zákazníka; hodnotový řetězec; holistický marketing; Knowledge Management; marketing; marketingová strategie.; QI; SWOT; Business Intelligence; CRM; CRM IS; customer value; Holistic Marketing; Knowledge Management; marketing; marketing strategy.; QI; SWOT; Value Chain
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/64004