Název: Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS
Překlad názvu: Marketing strategy for CRM IS
Autoři: Všetička, Martin ; Duba, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Business Intelligence; CRM; CRM IS; hodnota pro zákazníka; hodnotový řetězec; holistický marketing; Knowledge Management; marketing; marketingová strategie.; QI; SWOT; Business Intelligence; CRM; CRM IS; customer value; Holistic Marketing; Knowledge Management; marketing; marketing strategy.; QI; SWOT; Value Chain

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/64004

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-608970


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet