Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.
Model elektronického obchodu s podporou zákazníků
Kašpar, Michael ; Ing.Jan Luhan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce se zabývá tématem elektronického obchodu s podporou zákazníků. Navrhuje filozofii CRM a s tím spojenou problematiku zákazníků. CRM neboli řízení vztahů se zákazníky je zde zkoumáno a s tím i CRM systémy, které jsou ve většině případů velmi důležité pro samotný chod této filozofie. Dále bude analyzovat marketing společnosti a udělá možné návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.