Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Užití nástrojů online marketingu vybraného podniku (případová studie)
Nešpor, Václav ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce)
V teoretické části jsou popsány různé nástroje digitálního marketingu a jejich specifika. Dále práce poskytuje nezbytné odborné znalosti k sestavení situační analýzy a marke-tingového plánu. Na teoretickou část navazuje empirická část, která se snaží o smysluplné propojení získaných teoretických znalostí v rámci zkoumání marketingových aktivit malého podniku. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda a v jaké míře má pro malé podnikatele smysl využívat digitální nástroje. Dále je cílem práce získat pro zkoumaný podnik reálné použitelné výstupy. Jsou to: situační analýza; případová studie užití nástrojů digitálního marketingu spolu se sadou doporučení pro zlepšení; a plán konkrétní marketingové kampaně.
Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
Horák, Lubomír ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...
Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu.
Kacetl, Michael ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí českého Davis cupového a Fed cupového týmu Cíle: Hlavním cílem je porovnání dvou téměř stejných marketingových celků jako jsou akce českého Davis cupového a Fed cupového týmu, které mají podobnou marketingovou koncepci, avšak v některých bodech, především kvůli působení vnějších vlivů, se liší. Práce bude zaměřena hlavně na porovnání marketingových koncepcí, především marketingových mixů, s ohledem na cílové skupiny konečných zákazníků. Na základě porovnání obou marketingových koncepcí a vypracování SWOT analýzy budou zjištěny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby obou týmů, které budou srovnány ve SWOT maticích. V závěru budou navrženy možné kroky ke zlepšení stávající situace. Výsledky: Po důkladné popisné analýze, komparaci a vypracované SWOT analýze a díky vhodnosti použitých metod, budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu i celkové koncepce vedoucí ke zlepšení hospodářských výsledků týmu i celé akce. Výsledkem nebudou pouze kroky ke zlepšení situace, ale i pomocí SWOT matice vyjádřené hlavní rozdíly mezi oběma týmy, které pomohou čtenářovi lépe proniknout do současné situace obou týmů. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, která čerpala především z analýzy zdrojů. Zkoumala a popisovala, především...
Marketingový plán fitness centra Trinity
Větříček, Adam ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: MARKETINGOVÝ PLÁN FITNESS CENTRA TRINITY Cíle práce: S využitím sekundárních dat provést situační analýzu fitness centra Trinity a na jejím základě vytvořit návrh marketingového plánu, který by fitness centru Trinity pomohl upevnit pozici na trhu. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, Porterův model pěti sil, portfolio matice BCG, PEST analýza, SWOT analýza a konstrukce souřadnicových sítí. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový plán fitness centra Trinity na rok 2015 obsahující všechny náležitosti. Plán může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového plánu v oblasti sportovních služeb nebo může být využit přímo v praxi fitness centrem Trinity. Klíčová slova: Sportovní služby, marketing, situační analýza, marketingový plán
Sociálně vyloučená lokalita Mojžíř?
Prokopcová, Lenka ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Kružík, Lubomír (oponent)
Práce se zabývá analýzou počínající sociálně vyloučenou lokalitou Mojžíř. Soustředí se na průzkum problémů místních lidí, na důvody jejich vzniku a možnosti jejich nápravy. Neméně důležitou součástí práce je rozbor dosavadních programů a projektů podporujících lokalitu a její obyvatele a posouzení jejich dostatečnosti. V práci jsou využity metody: sekundární analýza dat, rozhovory s odborníky, dotazníková šetření v rámci případové studie, hloubkové rozhovory s vybranými obyvateli, strom problémů lokality. Z výsledků výzkumu vyplývá velké množství problémů, se kterými se místní obyvatelé potýkají a minimální možnosti, jak těmto problémům čelit a hlavně předcházet. Mezi klíčové pokládám velkou nezaměstnanost, zadluženost a nemocnost zdejších lidí. V lokalitě pracuje organizace Člověk v tísni, která se výrazným způsobem podílí na pomoci místním, naráží ale na velkou neochotu až aroganci při spolupráci s obecním úřadem v Neštěmicích, pod který sídliště Mojžíř spadá.
Marketingový plán Fitcentrum Visla
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: MARKETINGOVÝ PLAN FITCENTRA VISLA Cíle: Cílem bakalářské práce bylo nashromáždit podrobná data z vnějšího a vnitřního prostředí Fitcentra Visla. Na základě těchto dat byl vypracován návrh marketingového plánu, který Fitcentru Visla pomůže upevnit a případně zlepšit pozici na trhu. Metody: V bakalářské práci byla použita analýza dokumentů, charakteristika konkurence, rozhovor, marketingový mix, analýza portfolia produktu, PEST analýza a SWOT analýza. Veškeré metody byly využity při získávání informací o Fitcentru Visla. Výsledky: Výsledek bakalářské práce je marketingový plán Fitcentra Visla pro konec roku 2013 a rok 2014, který obsahuje veškeré náležitosti a může být inspirací k provedení navrhovaných aktivit. Klíčová slova: Marketing, marketingový plán, marketingový mix, situační analýzy, fitness
Marketingová komunikace podniku
Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového obchodu, tak se komunikační strategie opírá o zkušenosti způsobení při vytváření originální marketingové strategie a o marketingový výzkum.
Marketingová strategie podniku
Jelínková, Vendula ; Suchý, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro jazykovou školu a překladatelskou agenturu MKM, která v minulém roce přivedla na trh knihu Wine Words, která formou odborné angličtiny učí široké škále vinařského názvosloví. Tato kniha se stala základem celé diplomové práce a je rozebrána z hlediska prostředí formou situační analýzy. Následně je vytvořen seznam kritérií, který se stává základem pro Ishikawův diagram, a díky němu jsou zjištěny kritické body, které jsou zohledněny v návrzích marketingové strategie.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Pleva, Jiří ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kalina, František ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Marketingové plánování ve stavebním podniku“ se zabývá návrhem marketingového plánu stavební společnosti Mlátek s.r.o. Na základě marketingových analýz určuje současnou situaci podniku, analyzuje její silné a slabé stránky a zároveň zjišťuje hrozby a příležitosti blízké budoucnosti. Pomocí definování marketingových strategií určuje způsob dosažení podnikových cílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.