Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Užití nástrojů online marketingu vybraného podniku (případová studie)
Nešpor, Václav ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce)
V teoretické části jsou popsány různé nástroje digitálního marketingu a jejich specifika. Dále práce poskytuje nezbytné odborné znalosti k sestavení situační analýzy a marke-tingového plánu. Na teoretickou část navazuje empirická část, která se snaží o smysluplné propojení získaných teoretických znalostí v rámci zkoumání marketingových aktivit malého podniku. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda a v jaké míře má pro malé podnikatele smysl využívat digitální nástroje. Dále je cílem práce získat pro zkoumaný podnik reálné použitelné výstupy. Jsou to: situační analýza; případová studie užití nástrojů digitálního marketingu spolu se sadou doporučení pro zlepšení; a plán konkrétní marketingové kampaně.

Viz též: podobná jména autorů
4 Nešpor, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.