Název: Marketingový plán Fitcentrum Visla
Překlad názvu: The Marketing plan of Fitcentrum Visla
Autoři: Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fitness; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; situační analýzy; fitness; Marketing; marketing mix; marketing plan; situational analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/56870

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-326140


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet