Název: Užití nástrojů online marketingu vybraného podniku (případová studie)
Překlad názvu: Using the online marketing tools of the selected business (case study)
Autoři: Nešpor, Václav ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová strategie; Marketingový plán; Online marketing; Případová studie; Situační analýza; Case study; Marketing plan; Marketing strategy; Online marketing; Situational analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71263

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360842


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet