Název:
Užití nástrojů online marketingu vybraného podniku (případová studie)
Překlad názvu:
Using the online marketing tools of the selected business (case study)
Autoři:
Nešpor, Václav ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V teoretické části jsou popsány různé nástroje digitálního marketingu a jejich specifika. Dále práce poskytuje nezbytné odborné znalosti k sestavení situační analýzy a marke-tingového plánu. Na teoretickou část navazuje empirická část, která se snaží o smysluplné propojení získaných teoretických znalostí v rámci zkoumání marketingových aktivit malého podniku. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda a v jaké míře má pro malé podnikatele smysl využívat digitální nástroje. Dále je cílem práce získat pro zkoumaný podnik reálné použitelné výstupy. Jsou to: situační analýza; případová studie užití nástrojů digitálního marketingu spolu se sadou doporučení pro zlepšení; a plán konkrétní marketingové kampaně.In the theoretical part are described various tools of digital marketing and their specifics. Furthermore, the work provides the necessary expertise to compile a situational analysis and marketing plan. The theoretical part follows the empirical part, which tries to meaningfully interconnect the acquired theoretical knowledge in the context of exploring small business marketing activities. The aim of the bachelor thesis is to find out whether and to what extent it is important for small entrepreneurs to use digital marketing tools. Furthermore, the aim of the thesis is to obtain realistically useful outputs for the company being investigated. These are situational analyses; A case study on the use of digital marketing tools along with a set of recommendations for improvement; A plan for a specific marketing campaign.
Klíčová slova:
Marketingová strategie; Marketingový plán; Online marketing; Případová studie; Situační analýza; Case study; Marketing plan; Marketing strategy; Online marketing; Situational analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71263