Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán fitness centra Alegría
Vorlová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán fitness centra Alegría. Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán, který do budoucna poslouží jako reálný návod k zavedení nového fitness centra. A dále na základě provedeného výzkumu zjistit, jaké jsou základní potřeby návštěvníků fitness center a která z uvedených konkurencí představuje největší hrozbu. Metody: Pro získání primárních dat byla použita metoda písemného dotazování, která zkoumala základní potřeby zákazníků fitness center v Táboře. Analýza konkurence byla provedena pomocí scoring modelu a následně byla vyhodnocena jednotlivá kritéria. Výsledky: Výzkum pomocí písemného dotazování přinesl jednak odpovědi na to, kdy klienti navštěvují fitness centra nejčastěji, jaký způsob platby preferují a jak se do fitness center dopravují, ale také odpovědi na to, jakých služeb využívají nejvíce a z jakého důvodu fitness centra navštěvují. Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbu pro Fitness centrum Alegría znamená Fitness Tábor, a to díky své dostupnosti, parkovacím možnostem a kvalitě vybavení. Následuje OK Fit Studio s velkým výběrem poskytovaných služeb. Klíčová slova: služby, marketingový mix služeb, marketingový plán, strategie, SWOT analýza, konkurence
Návrh marketingové strategie spolku
Hrazdírová, Natálie ; Huněk, Filip (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...
Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol
Hrkal, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední školy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí průzkumu trhu, který zjišťuje názor vybraných českých ředitelů středních škol na danou problematiku. Metody: Pro výzkumné šetření je užita kvantitativní metoda dotazování, které proběhlo v písemné i elektronické podobě. Případová studie fiktivní firmy využívá marketingového mixu služeb jakožto taktické pomůcky pro její sestavení. Výsledky: Sestavená případová studie fiktivní firmy, vycházející z výsledků výzkumného šetření, je konkrétním plánem pro první rok její existence. Fiktivní firma je schopna zajistit organizaci v konkurenceschopné cenové hladině stávajících lyžařských kurzů na středních školách. Klíčová slova: management outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetření
Marketingové aktivity zvoleného podnikatelského subjektu
Zhiryakova, Anastasia ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Primárním cílem bakalářské práce je proanalyzovat využití marketingového mixu služeb ve společnosti Ruská spořitelna, a.s., zjistit silné a slabé stránky společnosti a navrhnout doporučení pro zlepšení její marketingové činnosti. Sekundárním cílem je specifikovat pojem bankovního marketingu a prozkoumat využití marketingového mixu ve finančních službách. Teoretická část práce obsahuje základní principy marketingu, jeho přístup k bankovním službám a charakteristiku marketingového mixu v bankovní oblasti. Vlastní práce zahrnuje zkoumání a popis marketingových nástrojů společnosti Ruská spořitelna, a.s., analýzu používaného marketingového mixu na konkrétních příkladech z praxe a nabízení možných zlepšení marketingové činnosti ve společnosti na základě získané informace.
Návrh propagace na internetu vybrané společnosti
Žáková, Dominika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je navrhnout firmě TAKE ADVICE s.r.o. vhodné nástroje pro propagaci na internetu. Teoretická část práce byla zpracována na základě odborné literatury a článků na téma marketingu, jeho zásad a základních poznatků. Dále práce pojednává o rozdílu mezi fyzickým výrobkem a službou, o charakteristických vlastnostech služeb a úpravách marketingového mixu na základě poznatků o službách. Poslední bod teoretické části je zaměřen na internetový marketing. Popsány jsou nástroje internetové komunikace, které jsou vhodné pro menší firmy vzhledem k finanční náročnosti těchto nástrojů. Praktická část přináší návrh jednotlivých nástrojů internetové komunikace, které jsou vhodné pro použití vybraného subjektu, kterým je malá firma nabízející služby v oblasti účetnictví. Subjekt doposud nevyužíval žádnou formu internetové komunikace, a tak návrh obsahuje i ty nejzákladnější prvky.
Analýza vinařského a vinohradnického odvětví ve vybraném regionu
Říha, Jakub
Předmětem diplomové práce je hodnocení vinařského a vinohradnického průmyslu v České republice a Argentině a jeho vzájemné srovnání. Práce popisuje současnou situaci na trhu vinařské turistiky a možnosti dalšího rozvoje. V závěru jsou na základě provedených analýz a marketingového výzkumu vytvořeny doporučení pro rozvoj vinařské turistiky v České republice.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Návrh marketingového mixu společnosti CARent, a.s.
Danielová, Magda ; Hartman, Lubomír (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší zlepšení stávajícího marketingového mixu společnosti CARent, a.s. na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu společnosti. Výsledky práce vychází z analýzy spokojenosti zákazníků a napomáhají zvýšit poptávku po službách společnosti.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Hrozková, Alice ; Fišerová, Soňa (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu stávajícího komunikačního mixu vybraného podniku a na návrhy jeho zlepšení. Teoretická část práce vymezuje základní poznatky a východiska, které poslouží pro zpracování části analytické. V jejím rámci je představen vybraný podnik, jeho aktuální komunikační mix a také jsou provedeny vybrané analýzy prostředí podniku. Poslední část práce je soustředěna na vlastní návrhy, jejichž cílem je zkvalitnění komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.