Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Zalabák, Vladimír ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato práce se zabývá optimalizací reklamy internetového obchodu eshop.thechillidoctor.cz ve vyhledávačích, především PPC reklamy. V České republice představují dva nejčastěji využívané PPC systémy AdWords ve vyhledávací síti Google a Sklik ve vyhledávací síti Seznam. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z reklamních sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov. Vedení internetového obchodu TheChilliDoctor se rozhodlo spustit kampaň vytvořenou autorem bakalářské práce a v době od 1. 11. 2016 do 12. 2. 2017 sledovat přínosnost kampaní. Cíle, které byly pro tuto kampaň stanoveny, kombinují požadavky v oblastech navýšení návštěvnosti, tržeb a počtu objednávek. Na základě výsledků v jednotlivých PPC systémech i výsledků celkových byl společnosti předložen návrh na zlepšení výsledků v oblasti reklamy. Stanovených cílů bylo dosaženo.
Sociální sítě a nová média
Störzer, Martin ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o nových médiích se zaměřením na sociální sítě. V teoretické části jsou popsány vybrané nejrozšířenější druhy sociálních sítí, včetně jejich historického vývoje až po současnost. Pozornost je kladena především na stávající reklamní formáty a marketingovou strategii v tomto segmentu. Praktická část práce se soustředí na účinnost a dosah reklamy konkrétního podniku na zvolené sociální síti. Zahrnuje také návrhy reklamních kampaní a doporučení pro další vybrané sítě.
Mobilní sběr dat indexu spotřebitelských cen (inflace) a potenciál jeho dalšího rozvoje.
Adamec, Marcel ; Šilerová, Edita (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se svým tématem soustředí na problematiku sběru statistických dat indexu spotřebitelských cen. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením pojmů souvisejících s účelem indexu, mechanismem sběru dat a kontroly. V praktické části práce je popsán proces vedoucí k zavedení technologie mobilního sběru dat, její vývoj a zhodnoceny důsledky zavedení nové technologie do praxe s orientací na uživatele. Dotazníkovým šetřením mezi tazateli ČSÚ byla zjišťována spokojenost tazatelů se softwarovým řešením. Doplňující anketou byly ověřeny indikované problémy s pracovním vytížením tazatelů. Vyhodnocení výsledků ankety a analýza časových záznamů pořízených dat vedlo k navržení organizačních opatření a implementaci technologických prvků vedoucích ke zvyšování kvality zjišťovaných dat, efektivity a komfortu práce uživatelů.
Cloud computing v sektoru malých a středních podniků
Kutuyeva, Kamila ; Šilerová, Edita (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na všudypřítomný trend cloud computingu a jeho uplatnění v prostředí malých a středních podniků. Cílem práce je charakterizovat základní vlastnosti konceptu Cloud Computingu a navrhnout konkrétní možné řešení v tomto odvětví pro vybranou firmu. V práce je popsán obecný pojem cloud computing, jeho architektura a rozdělení podle charakteristik. Dále jsou definovány přínosy a omezení související s nasazením dané technologie. Praktická část je věnována analýze současného stavu IT infrastruktury společností a návrhům možných řešení odpovídajících potřebnostem podniku. Dále pomocí metodiky TCO, která se vyznačuje vysokou efektivitou pří hodnocení IT projektů, jsou spočítány náklady na implementaci každého z možných variant řešeni. Na základě získaných údajů je provedeno porovnání těchto řešení, ze kterého vyplývá doporučení, zda je nasazení cloudu optimálním řešením nebo naopak. Hlavním přínosem práce je přehledné zpracování problematiky přechodu malých a středních podniků z tradiční sítové infrastruktury na řešení cloudu.
Cloud computing v sektoru malých a středních podniků
Gärtner, Adam ; Šilerová, Edita (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato práce je zaměřena na oblast cloud computingu, důležité části výzkumu v oblasti počítačových technologií a sektoru služeb. Obecným cílem tohoto výzkumu je zdůraznit obchodní hodnotu cloud computingu pro podniky. Cílem tohoto výzkumu je prozkoumat ekonomické výhody cloud computing s cílem podpořit jeho použití v sektoru malých středních podniků. K dosažení cílů tohoto výzkumu byly důkladně studovány koncept a technologie cloud computingu. Tento výzkum spoléhá na sekundární údaje z knih a na akademické a podnikatelské odborné časopisy o službách a cloud computingu. Všechny materiály jsou kriticky analyzovány a interpretovány. Následně jsou identifikovány nákladové přínosy cloud computingu. Výstupem tohoto výzkumu je praktická doporučení k přijetí cloud computing jako nákladově volitelné řešení. Navíc, s cílem podpořit IT jako obchodní strategie, se navrhuje směr budoucího výzkumu v této specifické oblasti.
Cloud computing v sektoru malých a středních podniků
Tylče, Jiří ; Šilerová, Edita (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití cloud computingu v sektoru malých a středních podniků v rámci České republiky. V teoretické části této práce jsou vysvětleny základní termíny týkající se cloud computingu. Je zde popsána historie, definice a jednotlivá rozdělení. Dále jsou popsány základní informace o virtualizaci. Na závěr teoretické části jsou shrnuty hlavní výhody a nevýhody využívání cloud computingu. V praktické části je provedena analýza formou dotazníkového šetření na využití cloud computingu. V této části jsou také vyhodnoceny a graficky znázorněny dílčí výsledky dotazníkového šetření.
Cloud computing v sektoru malých a středních podniků
Švorc, Tomáš ; Šilerová, Edita (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Cílem tohoto dokumentu je popsat hlavní principy cloud computingu, ohlédnutí se do minulosti, definice různých variant cloud computingu, přiblížit problematiku bezpečnosti a v neposlední řadě uvedení ekonomických vzorců pro výpočet cenové náročnosti, výhodnosti a dalších parametrů v cloudu. Další částí této práce je zpracování analýzy trhu na modely cloud computingu a jejich porovnání s vlastním řešením. Jedná se o souhrn informací o cloud computingu, kde nechybí ani aktuální data z trhu dostupného v České republice. Závěry vlastní práce předvádějí náročnost kalkulací společně s jejich hlavními nevýhodami.
Možnosti zabezpečení účtu uživatele
Lakomý, Jakub ; Šilerová, Edita (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
V teoretické části byly zpracovány znalosti z oblasti uživatelských účtů, jejich napadení a možné obrany. Jsou v ní popsány konkrétní typy malware i s metodami útoků, které jsou využívány útočníky. V další kapitole jsou pak zpracovány možnosti obrany proti napadení účtu i principy bezpečného chování na internetu při práci s počítačem. Druhá část je praktická, ve které je zjištěn trend nejčastějších útoků na vybranou množinu uživatelů. Tyto útoky jsou pro lepší pochopení popsány, aby uživatel dokázal rozpoznat situaci, kdyby se stal obětí útoku. Závěr praktické části se zabývá návrhem zabezpečení a dalšími vhodnými řešeními pro minimalizaci rizik napadení uživatele.
Analýza a aplikace marketingových metod na sociálních sítích
Kudrna, Jan ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu na sociálních sítích. Práce je nejdříve zaměřena na jednotlivé sociální sítě a poté samozřejmě i na využití marketingu a reklamy na těchto sociálních sítích. Tato práce taktéž pojednává o výběru vhodné strategie pro sociální sítě a o analytických nástrojích, kterými se měří úspěšnost kampaní na těchto sítích. V závěru teoretické části jsou zhodnoceny již proběhnuté kampaně na sociálních sítích. Dále se tato práce zabývá porovnáváním a zhodnocením efektivnosti několika sad reklam na sociální síti Facebook. Každá z těchto sad reklam probíhala jeden týden, a měření probíhalo v analytickém nástroji od Facebooku. V závěru práce je dotazníkové šetření, ve kterém uživatelé sociálních sítí odpovídají na otázky ohledně reklam na sociálních sítích a jejich využívání pomocí mobilních zařízení a osobních počítačů.
Finanční analýza vybraného podnikatelského subjektu
Švecová, Petra ; Homolka, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Účelem této bakalářské práce je zhodnocení finanční situace podniku IPC plast, s. r. o., který se zabývá především výrobou malířských válečků a příslušenství, za použití metod a nástrojů finanční analýzy. Pro zpracování finančního zdraví podniku byla zpracována data za roky 2010 až 2014. V teoretické části je vysvětlena podstata finanční analýzy, její uživatelé, zdroje informací a také jednotlivé metody a ukazatele, které jsou následně uplatněny v praktické části. Praktická část zahrnuje stručnou charakteristiku podniku a dále aplikaci metod a ukazatelů uvedených v teoretické části. Zpracována byla horizontální a vertikální analýza rozvahy a výkazu zisku a ztrát, následně poměrové ukazatele, souhrnné indexy hospodaření. Na základě dosažených výsledků lze konstatovat, že podnik je finančně stabilní, schopen splácet své závazky a do budoucna lze předpokládat, že v tomto vývoji bude nadále pokračovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.