Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Případová studie letního ministrantského tábora Rožnov pod Radhoštěm
Morcinek, Jan ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
Název: Případová studie letního ministrantského tábora Rožnov pod Radhoštěm Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření komplexního a systematického souboru poznatků o problematice managementu letního ministrantského tábora Rožnov pod Radhoštěm s akcentem na zobecnění závěrů, a nalezení pozitivních a negativních stránek z manažerského pohledu jako východisko pro ovlivňování budoucího vývoje akce. Metody: Zúčastněné pozorování, strukturovaný rozhovor, analýza dokumentů. Výsledky: Výstupem práce je soubor poznatků a obecných závěrů vyplývajících z managementu letního ministrantského tábora Rožnov pod Radhoštěm z hlediska sekvenčních manažerských funkcí a financování. Fungování managementu je ovlivněno mnoha faktory. Silné stránky ministrantského tábora jsou organizace, financování a personalistika naopak plánovací a kontrolní procesy patří mezi slabé stránky. Klíčová slova: Letní tábor, management, aktivity v přírodě, volný čas, ministrant, případová studie.
Programové odlišnosti letních táborů vybraných neziskových orgranizací
Zábranská, Dominika ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Šafránek, Jiří (oponent)
Název práce: Programové odlišnosti letních táborů vybraných neziskových organizací. Cíle práce: Cílem výzkumu bylo porovnání programových odlišností čtyř neziskových organizací. Metoda: Veškeré údaje byly zjištěny pomocí dotazníku, který byl rozesílán emailem prostřednictvím domovské organizace. Tyto údaje byly zanalyzovány a z nich vyvozeny závěry. Výsledky: Výzkum prokázal, že programové odlišnosti jsou u těchto organizací velmi nepatrné. Každý oddíl má svá specifika a tábor připravuje svým způsobem, ale konečné zaměření i průběh her je velmi podobné. Nezáleží tolik na organizacích, do kterých jsou oddíly začleněny, ale spíše na samotném oddílu. Klíčová slova: Letní tábor, celotáborová etapová hra, Asociace TOM, Pionýr, Junák, Woodcraft. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Posouzení realizace letního tábora inspirovaného vzděláváním v přírodě
Ratajová, Lucie ; Neuman, Jan (vedoucí práce) ; Kalkusová, Lucie (oponent)
Název: Posouzení realizace letního tábora inspirovaného vzděláváním v přírodě Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení, zda bude možné v místě lesní mateřské školy realizovat doprovodné programy, tábory, soustředění, které by zajistily finanční prostředky pro školu a hlavně stabilní prostředí. Dalším cílem je zjistit zájem rodičů a dětí o podobné programy v místě realizace lesní mateřské školy. Metody: V práci je použita kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Stěžejní je pro práci studie proveditelnosti, která nastavila strukturu práce a vede její linii. Dotazníkové šetření analyzuje potencionální zákazníky projektu a jejich potřeby, přání. Polostrukturované rozhovory poskytly základ pro analyzu rizik projektu nebo pro marketingovou strategii. Sekundární analýza byla využita pro získání dat v teoretické části práce. Výsledky: Jarní soustředění a letní tábory se záštitou LMŠ mohou pozitivně (jak finančně, tak posílením vztahu člověka s přírodou) přispět provozu konkrétní lesní mateřské školy. Pozitivní ohlas byl zaznamenán především z řad rodičů dětí z mateřských škol. Rodiče by uvítali větší nabídku letních táborů a jarních soustředění v místě jejich bydliště. Klíčová slova: letní tábor, zimní tábor, lesní mateřská škola, studie proveditelnosti
Zkušenosti volnočasových pedagogů na zotavovacích akcích s dětmi s ADHD
MÁLKOVÁ, Michaela
Diplomová práce na téma Zkušenosti volnočasových pedagogů na zotavovacích akcích s dětmi s ADHD má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá problematikou zotavovacích akcí, tzn. legislativou, organizací, kvalifikací a kompetencemi pracovníků zotavovacích akcí. Dále je charakterizováno dítě s ADHD a popsány výchovné přístupy vhodné pro práci s dětmi s ADHD na zotavovacích akcích. Cílem empirické části je popsat zkušenosti pedagogů volného času s integrací dítěte s ADHD na zotavovacích akcích. Empirická část je rozdělena na dvě části. První část tvoří předvýzkum realizovaný formou dotazníkového šetření. Na výsledky šetření navazuje část druhá, založená na strukturovaných rozhovorech s vybranými pedagogy volného času. Otázky rozhovoru jsou zaměřeny na dosavadní praxi volnočasových pedagogů, podmínky integrace dítěte s ADHD na zotavovací akci, výchovné přístupy a přínosy integrace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.