Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí202 - 211dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace služeb ve vybraném podniku
ŠIMANOVÁ, Michaela
Hlavním cílem diplomové práce byla analýza poskytovaných služeb v lázeňském domě TOSCA v Karlových Varech. Dále hodnocení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Dále byl zjišťován jejich zájem o rozšíření nabídky služeb. Diplomová práce byla založena na studiu odborné literatury, praktická část práce na dotazníkovém šetření a řízeném rozhovoru, na jejichž základě byly navrženy inovace služeb.
Československé lázeňství v letech 1948-1960
Lebrová, Tereza ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Skřivan, Aleš (oponent)
Tato práce se zabývá československým lázeňstvím v letech 1948-1960. Práce je rozčleněna na dvě části. V první části popisuje organizaci a ideologickou koncepci československých lázní. Ukazuje a analyzuje hospodářskou stránku tohoto odvětví a negativní dopad průmyslu na klimatické prostředí v lázních. Sleduje také statistické ukazatele důležité pro hodnocení vývoje lázní. Ve druhé části metodou sondy popisuje proces znárodnění a organizaci lázní v Teplicích. Praktické dopady vydání Statutu lázeňského místa a vývoj hodnotících ukazatelů. Práce vychází ze zdrojů Národního archivu z fondů ministerstva zdravotnictví a ze Státního okresního archivu v Teplicích. Z velké části také využívá dobové literatury.
Lázeňské služby pro děti a dorost
Martinásková, Marie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kruisová, Hana (oponent)
Léčebné lázeňství má v České republice vybudovanou dlouhou tradici. Lázeňská léčba dětí a dorostu má svoje postavení v léčebném procesu a vykazuje velmi dobré výsledky v případě chronicky nemocných dětí.V současné době dochází, či již došlo, v České republice v rámci legislativy k několika změnám, které podmínky pro lázeňskou péči o děti a dorost nově upravují a mohou ovlivnit její další vývoj. Cílem práce je podat ucelený pohled na problematiku českého lázeňství pro děti a dorost, analyzovat jeho vývoj v posledních letech, popsat jeho hlavní charakteristiky a odhalit problémy, se kterými se v poslední době lázeňství pro děti a dorost potýká. Lázeňství pro děti a dorost bylo zkoumáno z pohledu lázeňského zařízení, zdravotní pojišťovny, organizace sdružující lázně i z pohledu rodičů léčených dětí. Lázeňská zařízení pro děti a dorost se budou pravděpodobně v příštích letech potýkat s problémy a jejich další rozvoj nebude snadný. Nerovnoměrné vytížení kapacit, zpřísnění pravidel pro poskytování komplexní lázeňské péče, snížení ošetřovací doby, zhoršení možnosti opakování pobytu pro některé klienty a nedávné zvýšení regulačních poplatků budou českému lázeňství pro děti a dorost ztěžovat další cestu.
Postavení lázní Klášterec nad Ohří na trhu lázeňských služeb
Peruthová, Michaela ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Diplomová práce se zabývá postavením lázní v Klášterci nad Ohří na trhu lázeňských služeb. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů z oboru cestovního ruchu a lázeňství. Tato část zahrnuje také základní teorii marketingu a marketingového výzkumu se zaměřením na specifika marketingu v lázeňství a marketingový mix. Praktická část se pak zabývá charakteristikou regionu Ústeckého kraje, Klášterce nad Ohří a subjektu lázní. Subjektu lázní je věnována významná část práce. Zaměřuje se na historii lázní, léčivé prameny a současnou situaci, která obsahuje charakteristiku nabízených služeb v lázních, charakteristiku klientely, personálu, konkurence a marketingový mix lázní. Součástí praktické části je také výzkum spokojenosti klientů lázní, jeho vyhodnocení a návrhy, které mohou být v lázních využity pro budoucí zlepšení činnosti.
Analýza hotelových kapacit v Mariánských Lázních
Šnircová, Lucie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analyzovat vybraná ubytovací zařízení v Mariánských Lázních. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou obecných pojmů z oblasti cestovního ruchu a ubytovacích zařízení. Druhá kapitola je věnována základní terminologii lázeňství, dále je nastíněn vývoj lázeňství ve světě i v České republice a zmíněna stručná historie Mariánských Lázní. Třetí kapitola představuje charakteristiku současné nabídky ubytovacích zařízení hotelového typu v Mariánských Lázních. Čtvrtá kapitola obsahuje samotnou analýzu vybraných zařízení. V poslední kapitole je zhodnocena celková situace ubytovacích zařízení v Mariánských Lázních.
Potenciál slatinných lázní Toušeň
Velátová, Barbora ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma: Potenciál slatinných Lázní Toušeň bylo najít potenciál Lázní Toušeň, které řadíme mezi menší lázeňská zařízení, a dokázat, že tyto lázně diponují potenciálem k tomu, aby mohli konkurovat větším lázeňským zařízením v ČR. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy lázeňství, např. lázeňské místo, druhy lázeňské péče, lázeňské služby, přírodní léčivý zdroj atd. Praktická část je věnovaná charakteristice a analýze Lázní Toušeň a dotazníkovému šetření mezi obyvateli ČR a návštěvníky Lázní Toušeň.
Marketingová strategie hotelu
Hykšová, Vendula ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové strategie vybraného hotelu. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z problematiky strategické situační analýzy a marketingové nástroje se zaměřením na problematiku hotelnictví a lázeňství. Cílem práce je provedení situační analýzy, zhodnocení marketingových nástrojů, které hotel využívá a následně zhodnocení výsledků, na jejichž základě je formulováno doporučení pro management hotelu. Pro tuto práci byly použity jednak informace z odborné literatury, statistických ročenek, dále také interní informace analyzovaného hotelu. Diplomová práce je rozšířena o vlastní průzkum spokojenosti hostů a dále také o analýzu webových stránek prostřednictvím nástrojů MajesticSEO a DoubleClick Ad Planner.
Marketingová strategie Lázní Poděbrady
Přibylová, Adéla ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Valenta, Petr (oponent)
Diplomová práce analyzuje současnou situaci českého lázeňství, ve kterém dojde v nejbližší době k razantní změně financování v souvislosti s plánovanými reformami zdravotnictví. Omezí se zejména počet pacientů komplexní lázeňské péče, kterým hradí pobyt zdravotní pojišťovny. Právě platby od zdravotních pojišťoven tvoří významný podíl příjmů většiny českých lázní. Praktická část diplomové práce je zaměřena na lázeňský marketing a na příkladu akciové společnosti Lázně Poděbrady navrhuje marketingovou strategii přizpůsobenou novým ekonomickým podmínkám.
Spotřební chování klientů v oblasti relaxačních lázeňských služeb
Oplová, Kateřina ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou základních celků -- teoretické a praktické části. V teoretické části je vymezen rozdíl mezi klasickým a relaxačním lázeňstvím, přiblížena historie a význam lázeňství. Dále se teoretická část zabývá merketingovým šetřením jakožto součástí marketingového výzkumu. Stěžejní část diplomové práce tvoří praktická část, která popisuje marketingový výzkum spotřebního chování klientů v oblasti relaxačních lázeňských služeb. Výzkum zahrnuje vyhodnocení dotazníku, který byl pro účely práce vytvořen a který odpovídá na základní otázky týkající se spotřebního chování. Na závěr jsou shrnuty nejvýznamnější výsledky a je uvedeno praktické využití trendů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí202 - 211dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.