Název: Marketingová strategie Lázní Poděbrady
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Spa Lázně Poděbrady
Autoři: Přibylová, Adéla ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Valenta, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Lázeňství; Marketing; Poděbrady; Marketing; Poděbrady; Spa

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29410

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81628


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet