Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh
Šreková, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou mezinárodního komunikačního mixu vybrané české společnosti vstupující na ruský trh. Rozdělena je do tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na shrnutí základních teoretických pojmů týkajících se daného tématu. Druhá, analytická část, představuje charakteristiku vybrané společnosti a dále pak samotnou analýzu daného problému. V poslední části jsou navrženy možné návrhy na změny komunikačního mixu, které by měly vést k úspěšnému exportu na ruský trh.
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Králová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti na zahraničním trhu, která vyrábí bylinné produkty z kategorie zdravá výživa. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů souvisejících se zkoumanou problematikou. V analytické části jsou provedeny analýzy současného stavu vybrané společnosti a jejího podstatného okolí. Součástí je rovněž marketingový průzkum, který je proveden na základě kvalitativního i kvantitativního přístupu. Závěrečná část poskytuje návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti na slovenském B2C trhu.
Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, ŠKODA AUTO a Peugeot na českém trhu
Klofcová, Veronika ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Obluk, Ondřej (oponent)
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti jsou představena hlavní specifika českého trhu, na který je tato práce zaměřena i všechny tři značky, které jsou dále porovnávány. Ve druhé části jsou deskriptivní metodou představeny vybrané marketingové aktivity jednotlivých značek (podrobněji se věnuje tématům corporate identity/corporate design, televizní reklamě a online marketingu), které jsou na základě stanovených kritérií mezi sebou porovnány. Třetí část se pak částečně vrací k první části a tomu, co to pro společnost znamená podnikat v odlišné zemi a odlišné kultuře než té, ze které pochází a jestli se právě konkrétní rysy místa původu projevují v komunikaci tak, jak byla popsána v části druhé. Značky Hyundai, Peugeot a ŠKODA byly vybrány proto, že si jsou v určitých ohledech podobné (cílová skupina zákazníků, výrobní závody v České republice), zatímco v dalších jsou naprosto rozdílné (historie, místo původu). Zároveň se jedná o značky s podobnými ambicemi na evropském trhu, které si přímo konkurují i proto, že každá z nich spadá pod jiný koncern.
Optimalizace marketingového mixu vybrané společnosti na slovenském trhu
Kučerová, Amálie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na marketingový mix české společnosti, která působí v mezinárodním prostředí a jeho optimalizaci pro B2B trh na Slovensku. V úvodní části práce bude blíže nastíněna problematika a cíle této práce. Teoretická část je zaměřena na definici základních marketingových pojmů, marketingového mixu, analýzu podniku a jeho okolí. Následující část se zabývá charakteristikou a analýzou současného stavu podniku a slovenského trhu. V poslední části práce je předložen návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedený výrobek na zahraničním trhu s cílem rozšíření exportu a dosažení vyššího tržního podílu.
Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh
Turčanová, Pavlína ; Hudec, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikační mix vybrané společnosti se zaměřením na výrobu a prodej přírodní a léčivé kosmetiky a doplňků stravy a dále pak návrh na vhodnou marketingovou komunikaci při vstupu na polský trh. V teoretické části se zaměřuji na definování základních pojmů, které s tímto tématem úzce souvisí, zatímco analytická část je zaměřena na samotnou charakteristiku vybrané společnosti, analýzu vnitřního i vnějšího prostředí a přiblížení současného marketingového i komunikačního mixu. Poslední část je věnována samotným návrhům marketingové komunikace společnosti pro působení na B2B trhu v Polsku. Návrhy by měly vést k rozšíření povědomí o společnosti a jejích výrobcích na tomto trhu a rovněž k oslovení a získání potenciálních obchodních partnerů a zákazníků.
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
Urbánek, David ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na mezinárodní marketing v oblasti herního průmyslu. Zaměřuje se na pojetí, trendy a možnosti tvorby marketingové strategie na trhu s mikrotransakcemi. V teoretické části práce budou vymezeny základní pojmy a vytvořena teoretická východiska v oblasti marketingu mikrotransakcí, chování zákazníků a možnosti jejich zaujetí. V praktické a návrhové části bude vytvořen návrh marketingové strategie pro vyvíjenou hru autorem této práce na základě kvalitativního výzkumu a teoretické části, která má za účel zvýšit počet aktivně platících zákazníků za prémiové služby ve hrách.
Zhodnocení možností expanze vybrané společnosti na britský trh
Fojtíčková, Michaela ; Oulehla, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodný způsob expanze vybrané společnosti na britský trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část představuje problematiku za pomoci odborné literatury a vědeckých článků. Praktická část je tvořena analýzou vnějšího a vnitřního prostředí. Její součástí je výzkum spokojenosti uživatelů produktu sloužící jako podpora pro expanzi a výzkum potenciálních partnerů a konkurentů přímo v zahraniční zemi. Na základě zjištěných faktorů jsou v návrhové části doporučeny konkrétní možnosti pro vstup společnosti na britský trh.
Vstup podniku poskytující služby na zahraniční trh
Korotkova, Vitalina
Hlavním cílem bakalářské práce je vybrat nejlepší možnou variantu vstupu na za-hraniční trh pro firmu XEMS. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. První část práce je věnována znalostem o v práci používaných analýzách, formách expanze a možných rizikách. Druhá část práce se skládá z analýzy vnitřního pro-středí firmy, analýzy cílového trhu a volby nejvíce vyhovující varianty pro expanzi.
Oslovení nových zákazníků na B2B trhu ve Velké Británii
Štěrbová, Michaela ; Boček, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix v české společnosti působící v oblasti webové analytiky a také na jeho návrh pro B2B trh v Anglii. Teoretická část je zaměřena na definici marketingu, mezinárodního marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti, analýzu mikro a makro prostředí, analýzu marketingového a komunikačního mixu společnosti. Poslední část je věnována návrhům komunikačního mixu společnosti pro B2B trh v Anglii. Tyto návrhy by měli vést k oslovení nových zákazníků a možnému získání nových zákazníku z již zmiňovaného trhu.
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.