Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.