Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh doplnění a změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Turčanová, Pavlína ; Hudec, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zlepšení marketingové komunikace kavárny Euphoria. V první, teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které tvoří výchozí bod celé práce. V další částí je představena kavárna a provedena analýza jejího vnějšího i vnitřního prostředí a současného komunikačního mixu společnosti. Na základě výsledků provedených analýz jsou výstupem poslední části práce konkrétní nástroje marketingové komunikace, které by měly být aplikovány.
Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh
Turčanová, Pavlína ; Hudec, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikační mix vybrané společnosti se zaměřením na výrobu a prodej přírodní a léčivé kosmetiky a doplňků stravy a dále pak návrh na vhodnou marketingovou komunikaci při vstupu na polský trh. V teoretické části se zaměřuji na definování základních pojmů, které s tímto tématem úzce souvisí, zatímco analytická část je zaměřena na samotnou charakteristiku vybrané společnosti, analýzu vnitřního i vnějšího prostředí a přiblížení současného marketingového i komunikačního mixu. Poslední část je věnována samotným návrhům marketingové komunikace společnosti pro působení na B2B trhu v Polsku. Návrhy by měly vést k rozšíření povědomí o společnosti a jejích výrobcích na tomto trhu a rovněž k oslovení a získání potenciálních obchodních partnerů a zákazníků.
Marketingová komunikace společnosti při vstupu na zahraniční trh
Turčanová, Pavlína ; Hudec, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikační mix vybrané společnosti se zaměřením na výrobu a prodej přírodní a léčivé kosmetiky a doplňků stravy a dále pak návrh na vhodnou marketingovou komunikaci při vstupu na polský trh. V teoretické části se zaměřuji na definování základních pojmů, které s tímto tématem úzce souvisí, zatímco analytická část je zaměřena na samotnou charakteristiku vybrané společnosti, analýzu vnitřního i vnějšího prostředí a přiblížení současného marketingového i komunikačního mixu. Poslední část je věnována samotným návrhům marketingové komunikace společnosti pro působení na B2B trhu v Polsku. Návrhy by měly vést k rozšíření povědomí o společnosti a jejích výrobcích na tomto trhu a rovněž k oslovení a získání potenciálních obchodních partnerů a zákazníků.
Návrh doplnění a změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Turčanová, Pavlína ; Hudec, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zlepšení marketingové komunikace kavárny Euphoria. V první, teoretické části jsou popsány stěžejní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které tvoří výchozí bod celé práce. V další částí je představena kavárna a provedena analýza jejího vnějšího i vnitřního prostředí a současného komunikačního mixu společnosti. Na základě výsledků provedených analýz jsou výstupem poslední části práce konkrétní nástroje marketingové komunikace, které by měly být aplikovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.