Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 235 záznamů.  začátekpředchozí194 - 203dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Social Networks in the Sphere of Tourism
Pavlíková, Martina ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Cílem práce je zhodnocení možností využití sociálních sítí pro rozvoj nabídky služeb v cestovním ruchu. Důraz je kladen na nejrozšířenější sociální sítě v České republice. V teoretické části bude zpracována všeobecná problematika cestovního ruchu a jeho vývoje v oblasti informačně-komunikačních technologií s důrazem na uplatnění v marketingu. V praktické části bude realizovaný výzkum ohledně působnosti cestovních kanceláří na sociálních sítích. Součástí bude také návrh na optimální využití sociální sítě Facebook pro vybranou cestovní kancelář Levante, s. r. o., která v současné době nevyužívá možností sociálních sítí. Z tohoto důvodu budou navrhnuty jednotlivé kroky, jejichž cílem bude plně využít marketingový potenciál této sítě.
On-line marketing energetických společností
Zemanová, Daniela ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Kaška, Nikola (oponent)
Cílem práce je nastínit situaci on-line marketingu energetických společností a pomocí dotazníkového výzkumu zjistit, zda je komunikace s energetickými společnostmi prostřednictvím sociálních sítí pro stálé i potenciální klienty zajímavá, případně co by ji učinilo atraktivní. Práce by měla být jakýmsi pilotním průzkumem v oblasti marketingové komunikace mezi energetickými společnostmi a jejich klienty.
Využití služeb sociálních sítí ve firmě.
Dušek, Roman ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Faina, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je definovat a ověřit postupy pro vybudování reprezentativního a úspěšného zastoupení firmy na sociální síti spolu s popsáním aktuální situace v oblasti sociálních sítí v ČR i ve světě. Práce nejdříve definuje obecné a filosofické pozadí nových médií a aktuálního vývoje internetu. Následuje historický vývoj sociálních sítí a popsání majoritních subjektů ve světě a v ČR pro tuto oblast. Dále určuje Facebook jako nejvíce relevantní sociální síť pro firemní působení v oblasti nových médií. Tato síť tak slouží jako základ definování základních pravidel a postupů pro úspěšné a reprezentativní zastoupení. Hlavními myšlenkami jsou nutnost dodržovat přiměřené množství, zachovat relevanci a informační hodnotu příspěvků a respektovat názory a přání uživatele. Následný výzkum mezi uživateli zkoumá jejich přístup k soukromí a sdílení informací na sociálních sítích. Výsledek ukazuje, že většina uživatelů výrazně rozlišuje druh informací a okruh, ve kterém jsou sdíleny. V posledním bodě teoretické části jsou prezentovány různé možnosti využití pro firmy a podporu jejich činnosti. Praktická část ověřuje využití závěrů teoretické části a jejich praktickou účinnost na příkladu festivalu Rock for People. Zastoupení na sociálních sítích tohoto festivalu je pod správou agentury Social Visage, která se na tuto oblast specializuje. Výsledkem celé práce je ověření úvah a definic, které při praktickém užití, v případě Rock for People a při další činnosti Social Visage, měly a mají reálné výsledky.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Fendeková, Aneta ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Medřický, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem "Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání" je zaměřena na sociální sítě a klade si za cíl zobecnit oblast sociálních sítí a seznámit čtenáře s jejich využitím v podnikání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá představením jednotlivých sociálních sítí a jejich vznikem, vývojem a popisem. Zároveň přináší praktické informace o možnostech využití sociálních sítí v českém marketingu. Práce je doplněna o situační a konkurenční analýzu firmy OKsystem s.r.o. Přínosem této práce je praktická část, kde je navrženo opatření pro zlepšení efektivnosti sociálních sítí v konkrétním podniku. Po přečtení této bakalářské práce by čtenář měl být schopen rozeznat výhody jednotlivých typů sociálních sítí, jejich přínos a získat ucelenou představu o problematice komerčního využití sociálních sítí.
Trendy v oblasti podnikových IS (sociální sítě, social CRM)
Bartušek, Pavel ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá novým trendem v podnikové sféře, a to sociálními sítěmi. Ty se v posledních letech díky své rostoucí popularitě staly fenoménem. Cílem práce je představení sociálních sítí v širších souvislostech. Konkrétně se jedná o analýzu milníků sociálních sítí. Dále srovnání vybraných sociálních sítí z pohledu podniku, aneb jaké možnosti sociální sítě nabízí podniku pro svoji prezentaci s přístupem k uživatelským datům (Social CRM). Třetím dílčím cílem práce je analýza kritických faktorů při integraci sociálních sítí do podnikového informačního systému. Práci lze rozdělit na popisnou (kapitoly 2-4) a praktickou (kapitoly 5-6) část. V první části práce jsou představeny sociální sítě, pojem Social CRM a základní charakteristiky systémové integrace. Praktická část je zaměřena na všechny uvedené cíle. Autor práce čerpá především z elektronických informačních zdrojů, které jsou dostupné na VŠE. Dále také z různých dostupných zdrojů, které jsou na principu Web 2.0 (české i zahraniční). V poslední řadě autor také získává informace přímo na sociálních sítích (jaké sociální sítě nabízí možnosti). Práce slouží jako sumarizace a zmapování současných komunikačních kanálů na internetu (e-mail, IRC, vybrané sociální sítě) a také jako sumarizace kritických faktorů při integraci sociálních sítí do podnikového informačního systému dle jednotlivých fází projektu.
Využití online komunikace v podnikové praxi
Mináriková, Monika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Urbík, Jan (oponent)
Současná etapa vývoje webu označovaná pojmem web 2.0 má znatelný vliv na online komunikaci podniku. Trendem v této oblasti jsou především sociální média. Začlenění těchto médií do interní i externí komunikační strategie se stává pro podniky k získání a udržení konkurenceschopnosti téměř nezbytné. Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat možnosti a technologie soudobé podnikové online komunikace s ohledem na etapu vývoje webu 2.0. Dále stanovit doporučení v jejich používání, možné výhody a nevýhody. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část pojednává o pojmu web 2.0, hlavních charakteristikách, technologiích a možné budoucnosti. Další část práce je věnována vhodným IT nástrojům a technologiím interní a externí online komunikace podniků. Závěrečná část práce je praktická a byla vypracovaná ve spolupráci se společností Microsoft. Cílem této části práce je provedení průzkumu internetové komunikace mladých lidí v České republice. Na základě tohoto průzkumu jsou stanovena doporučení, jak správně oslovit a komunikovat s touto cílovou skupinou prostřednictvím internetu.
Komerční využití sociálních sítí v Maďarsku
Öszi, Karol ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá komerčním využitím sociálních sítí největšími maďarskými firmami. V první části jsou po úvodu o historii a vývoji sociálních sítí detailně popsané jednotlivé vybrané sociální sítě s fokusem na možnosti pro komerční využití. Výběr zkoumaných sítí reflektuje různorodost typů sítí a zahrnuje i sítě, které jsou využívány skoro výhradně lidmi maďarské národnosti. V další části zkoumá kvantitativně i kvalitativně využití popsaných sítí největšími maďarskými firmami. Tyto výsledky jsou následně porovnány s výsledky bakalářské práce stejného zaměření s fokusem na Českou Republiku.
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Šušič, Luka ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představení sociální sítě plus.google.com a její porovnání s facebook.com. Druhým cílem je rozbor marketingových možností zmíněných sociálních sítí a marketingu na Internetu. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se věnuje přehledu a vývoji sociálních sítí, kde je zaměřena především na Facebook. Hlavní kapitolou této části je představení Google+ a jeho srovnávání s Facebookem. Druhá část se zabývá reklamou na Internetu. Významnou kapitolu zde představuje rozbor marketingových možností na Facebooku. Konec této části patří praktickému příkladu využití reklamy na Internetu.
Networking a jeho využití v mezinárodním obchodě
Nejedlá, Iveta ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Primárním cílem mé bakalářské práce na téma "Networking a jeho využití v mezinárodním obchodě" je charakterizovat hlavní funkci networkingu a popsat správný postup při práci s tímto nástrojem, aby dosažený výsledek byl co nejefektivnější. První kapitola se zabývá obecným pojetím networkingu a jeho využitím. Ve druhé a třetí části jsou definovány dva základní druhy networkingu, tedy personal social networking a business social networking, přičemž jsou zde popsána základní pravidla business etikety ve vybraných makroregionech. Poslední část je zaměřena na srovnání obou druhů networkingu a objasnění jejich rozdílných vlastností.
Využití sociálních sítí pro řízení práce virtuálních týmů organizace
Švec, Pavel ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Práce se zabývá využitím sociálních sítí jako nástroje pro podporu virtuálních týmů. Prvním cílem je na základě popisu charakteristik a procesů virtuálních týmů identifikovat kritické faktory virtuální týmové spolupráce, které současně nejsou dostatečně nebo vůbec podpořeny ze strany groupware nástrojů. Na základě kritických faktorů je dalším cílem popsat aspekty sociálních sítí, které tyto kritické faktory dokážou podpořit, což vede ke splnění hlavního cíle, který se skládá ze dvou částí. První částí je analýza vlivu aspektů sociálních sítí na jednotlivé kritické faktory a druhou částí je praktické řešení využití sociální sítě pro podporu virtuálního týmu. Výsledné řešení zahrnuje všechny fáze implementace sociální sítě od jejího výběru, zavedení až po nastavení procesů a zásad využívání. Východiskem pro identifikaci kritických faktorů je literární rešerše současných teoretických poznatků o virtuálních týmech. Popis aspektů sociálních sítí vychází ze současných trendů v oblasti podnikové informatiky a výsledné řešení využití sociálních sítí je výsledkem analýzy a syntézy poznatků z obou předchozích částí práce. Hlavním přínosem je řešení využití sociálních sítí vně organizace a poskytnutí praktického návodu pro zavedení podpory virtuálních týmů prostřednictvím sociálních sítí v organizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 235 záznamů.   začátekpředchozí194 - 203dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.