Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19,043 záznamů.  začátekpředchozí19034 - 19043  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.64 vteřin. 

Veřejné výdajové programy
Slavíková, Jitka Bc. ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Práce pojednává o veřejných výdajových programech v rámci politiky soudržnosti Evropské unie. Jsou zde popsány základní pojmy regionální politiky jako takové, principy fungování politiky soudržnosti, včetně jejích specifik ve Velké Británii a České republice. Taktéž je zde obsažen popis komunikační strategie strukturálních fondů a komunikační nástroje. Je zde popsán postup sestavování, výběru a hodnocení projektových žádostí. Praktická práce zjišťuje a hodnotí zkušenosti organizací ve veřejném sektoru s činostmi souvisejícími s procesem získávání finanční podpory ze strukturálních fondů.

Event marketing značky Birell pro rok 2017
Kolda, David ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tereková, Kristýna (oponent)
Práce se zabývá event marketingovou strategií značky Birell, která zaujímá vedoucí pozici na trhu v České republice v prodeji nealkoholického piva. V rámci budování nové image se značka podílí na celé řadě sportovních eventů. Tím se snaží zvyšovat povědomí o značce a budovat si určitou reputaci u spotřebitelů. Hlavním cílem práce je vytvoření eventového plánu na rok 2017. Dílčím cílem práce je navrhnout úpravy v již existující eventové strategii. Teoretická část je věnována začlenění event marketingu do komunikačního mixu společnosti a základní typologii. Dále jsou popsány všechny procesy v rámci plánování, exekuce a vyhodnocení eventů. V praktické části je prezentován vlastní výzkum a tvorba hodnotících kritérií určených k posouzení nabídek na rok 2017.

Zvyšování kvality výroby podniku cestou eliminace úzkých míst v podmínkách leteckého průmyslu
Šťastný, Daniel ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Kodrasová, Martina (oponent)
identifikovat, popsat a analyzovat klíčová úzká místa podniku a na několika závažných praktických příkladech (ze všech oblastí podniku) navrhnout opatření k nápravě, řešení a postup jejich odstraňování. A to za cenu co možná největší jednoduchosti a co možná nejnižších nákladů.

Pravidla české digitální typografie
Sirůček, Michal ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Práce seznamí čtenáře s typografií a jejími pravidly, která by se měla dodržovat při tvorbě jakéhokoliv dokumentu. Také objasní, do jaké míry jsou pravidla závazná. Kapitoly pokrývají nejdůležitější témata typografie a jejího základního elementu -písma, součástí je také porovnání možností editace textu různými počítačovými programy.

Ekonomické a společenské důsledky demografického vývoje v EU
Vedej, Josef ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Hitzgerová, Vlasta (oponent)
Práce analyzuje demografický vývoj v EU. V úvodu se zabývá příčinami stárnutí populace a změnami ve struktuře obyvatelstva. Hlavní část práce je věnována ekonomickým a společenským důsledkům demografického vývoje v EU. Součástí práce jsou případové studie čtyř vybraných zemí: Irska, Rakouska, Dánska a Nizozemí. Závěr práce je zaměřen na aktuální situaci ohledně této otázky v ČR. Jednotlivé kapitoly obsahují i návrhy opatření a reforem souvisejících s demografickým vývojem v EU.

Koncept spolupráce podniků a vysokých škol
Kopecký, Jan ; Žid, Norbert (vedoucí práce) ; Koucká, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá vztahy mezi podniky a vzdělávacími institucemi týkajících se vzdělávání a budoucího uplatnění studentů na trhu práce. Cílem je navrhnout koncept spolupráce podniků a škol, který by komplexně tyto vztahy pokrýval. Práce definuje předpoklady fungování potřebných procesů v rámci firmy, které jsou ukryty v práci oddělení Human Resources. Na těchto základech práce definuje cíle firem pro spolupráci se školami a navrhuje programy a aktivity, které tuto spolupráci určují. Práce zároveň mapuje předpoklady na straně škol, přínosy a klíčové prvky spolupráce.

Implementace Business Intelligence v malé společnosti působící v sektoru vzdělávání
Mrázek, Josef ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout model metrik vhodný k řízení malé společnosti a následně demonstrovat jeho praktické využití při řízení společnosti za pomocí běžně dostupných informačních technologií. Na základě studia dostupné literatury byl jako model strategického řízení společnosti vybrán model Balanced Scorecard. V rámci tohoto modelu byla nejdříve definována mise a vize školy. Dále byly stanoveny strategické cíle a na ně navazující metriky. Dílčím cílem bylo pro vybrané metriky demonstrovat jejich praktické využití při řízení společnosti. Bylo navrženo technologické řešení respektující možnosti malých společností. Konečným výstupem praktické části této práce pak byla demonstrace využití BI k podpoře strategického řízení a rozhodování.

Postavení autonomních oblastí ve Španělsku
Prokešová, Julie ; Wokoun, René (vedoucí práce) ; Dvořáková, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce se zabývá postavením autonomních oblastí ve Španělsku na příkladu Andalusie. Práce je strukturovaná do šesti kapitol. První kapitola je spíše částí historickou, ve které je stručně charakterizováno fungování vrcholných státních orgánů. Druhá kapitola se již věnuje samotnému modelu utváření autonomního společenství. Institucionální organizace autonomního společenství Andalusie je předmětem třetí kapitoly. Zde se práce věnuje Parlamentu a postavení předsedy Junty. Ve čtvrté kapitole jsou rozpracovány otázky volebního systému a politických stran. Systém financování autonomního společenství je popsán v páté kapitole a územní členění tohoto společenství v kapitole šesté.

Analýza společensky odpovědných aktivit vybraného podniku
Matějka, Tomáš ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce Analýza společensky odpovědných aktivit ve vybraném podniku je analýza CSR aktivit, které podnik aktuálně vykonává. Cílem diplomové práce je pomoci firmě zjistit, zda se má aktivně věnovat zavedení konceptu CSR. A také navrhnout první kroky, která má firma realizovat při jeho případném zavádění.

Repositioning značky Birell jako nástroj potencionálního růstu a vstupu do nových kategorií
Jáchymovský, Oliver ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Positioning je zcela zásadní částí strategického řízení značky a do velké míry rozhoduje o úspěchu značky na daném trhu. V životním cyklu každé značky však může nastat chvíle, kdy současný positioning již není nadále vhodný a značce nepřináší požadované funkce a benefity. V těchto případech je často nutné sáhnout po metodě repositioningu a stávající positioning tak upravit, či vytvořit zcela nový. Cílem této práce je čtenářům detailně nastínit a sestavit ideální postup repositioningu v FMCG prostředí. V teoretické části práce popisuji všechny klíčové části značky a jejího strategického řízení, které úzce souvisí s jejím positioningem. V praktické části pak pomocí metody případové studie značky Birell ukazuji reálný příklad repositioningu z praxe, včetně jeho důvodů a důsledků. V závěru práce je sestaven ideální postup celého procesu, který může sloužit jako základ pro další výzkum či jako návod do budoucna.