Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Event marketing značky Birell pro rok 2017
Kolda, David ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tereková, Kristýna (oponent)
Práce se zabývá event marketingovou strategií značky Birell, která zaujímá vedoucí pozici na trhu v České republice v prodeji nealkoholického piva. V rámci budování nové image se značka podílí na celé řadě sportovních eventů. Tím se snaží zvyšovat povědomí o značce a budovat si určitou reputaci u spotřebitelů. Hlavním cílem práce je vytvoření eventového plánu na rok 2017. Dílčím cílem práce je navrhnout úpravy v již existující eventové strategii. Teoretická část je věnována začlenění event marketingu do komunikačního mixu společnosti a základní typologii. Dále jsou popsány všechny procesy v rámci plánování, exekuce a vyhodnocení eventů. V praktické části je prezentován vlastní výzkum a tvorba hodnotících kritérií určených k posouzení nabídek na rok 2017.
Obchodní strategie distribuční firmy ControlTech s.r.o. na domácích a zahraničních trzích
Kolda, David ; Pavlík, Zdeněk (vedoucí práce) ; Sobíšek, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá obchodní a marketingovou strategií firmy ControlTech s.r.o. na domácím a zahraničních trzích. ControlTech s.r.o. zajišťuje distribuci výrobků pro průmyslovou automatizaci americké společnosti Rockwell Automation. Hlavním cílem práce je analyzovat a zhodnotit obchodní a marketingovou strategii, kterou firma při své činnosti používá. Dílčím cílem je popsat formu spolupráce mezi dodavatelem a distributorem. Teoretická část je věnována marketingu průmyslových firem a problematice vstupu společností na zahraniční trhy. Praktická část se zabývá cíli práce a pomocí SWOT analýzy hodnotí všechny vnitřní a vnější faktory, které mohou mít vliv na budoucí vývoj firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.