Název: Repositioning značky Birell jako nástroj potencionálního růstu a vstupu do nových kategorií
Překlad názvu: Repositioning of Birell brand as a tool for potential growth and entry to other categories
Autoři: Jáchymovský, Oliver ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kraus, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Positioning; Postup; Případová studie; Repositioning; Značka; Řízení značky; Brand; Brand management; Case study; Positioning; Repositioning; Scenario

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53200

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262232


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet