Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Event marketing značky Birell pro rok 2017
Kolda, David ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tereková, Kristýna (oponent)
Práce se zabývá event marketingovou strategií značky Birell, která zaujímá vedoucí pozici na trhu v České republice v prodeji nealkoholického piva. V rámci budování nové image se značka podílí na celé řadě sportovních eventů. Tím se snaží zvyšovat povědomí o značce a budovat si určitou reputaci u spotřebitelů. Hlavním cílem práce je vytvoření eventového plánu na rok 2017. Dílčím cílem práce je navrhnout úpravy v již existující eventové strategii. Teoretická část je věnována začlenění event marketingu do komunikačního mixu společnosti a základní typologii. Dále jsou popsány všechny procesy v rámci plánování, exekuce a vyhodnocení eventů. V praktické části je prezentován vlastní výzkum a tvorba hodnotících kritérií určených k posouzení nabídek na rok 2017.
Rozhodování a chování jedince ve finančních otázkách
Tereková, Kristýna ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Bytelová, Tereza (oponent)
Práce shrnuje dosavadní poznatky z klasické ekonomické teorie spotřebitele a zároveň i z behaviorální ekonomie. Tyto dva směry, kterými se ekonomická teorie ubírá, prakticky ověřuje na studentech Fakulty managementu VŠE. Také má poukázat na racionalitu či iracionalitu v rozhodování a chování studentů ve finančních otázkách a případně formulovat některé základní kroky ke změně případného iracionálního chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.