Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 195 záznamů.  začátekpředchozí185 - 194další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení podnikové výkonnosti (CPM) v obchodních organizacích
Chvalovská, Jana ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Corporate Performance Management (CPM) patří v současné době k nejdynamičtějším směrům rozvoje podnikové informatiky vzhledem k tomu, že se jedná o nástroj, který manažerům umožňuje efektivněji řídit podnik, a tím zvýšit jeho konkurenceschopnost na trhu. Tato diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé prvky CPM, konkrétně na manažerské metody, metriky a podnikové procesy, které jsou nejdříve obecně charakterizovány a pak aplikovány na obchodní organizace, které podnikají v oblasti retailingu. Mezi prvky CPM se dále řadí ještě aplikace, jejich podrobnější popis však není předmětem této práce. Cílem práce je především definovat základní (core) procesy retailingových firem a provést jejich charakteristiku s využitím informatických přístupů. Každému procesu jsou pak přiřazeny manažerské metody, které lze využít při hodnocení výkonnosti těchto procesů, a konkrétní příklady metrik, pro které jsou dále definovány vhodné dimenze. Hlavním přínosem této práce je právě analýza jednotlivých procesů v odvětví retailingu za využití metod a přístupů využívaných v informatice, kdy jsou pro každý proces definovány charakteristiky jako je účel procesu, události spouštějící proces, vstupy a výstupy procesu a metriky, ke kterým jsou přiřazeny odpovídající dimenze.
THEORY OF BUSINESS PROCESS REENGINEERING AS ONE OF THE EFFECTIVE MANAGERIAL TOOL IN TIMES OF ECONOMIC DOWNTURNS
Denysenko, Stanislava ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Reengineering podnikových procesů je jeden z významných přístupů pro zlepšování výkonnosti podniků. V rámci diplomové práce byl reengineering podnikových procesů analyzován s ohledem na jeho uplatnění v podmínkách ekonomické recese. Byl shrnut historický vývoj reengineeringu a s ním spojené hospodářské souvislosti. Byla prokázána závislost aktuálnosti a jednoduchosti reeingeneeringu s užitím pro podniková řešení a závěry byly představeny pomocí grafického znázornění. Byly prokázány a specifikovány výhody užití reengineeringu pro podniky různých velikostí. Výhody reeingeneeringu byly dále porovnány s výhodami podobných metod - ERP, JIT, TQM a systémem neustálého zlepšování. V neposlední řadě byl analyzován budoucí možný vývoj reeingeneeringu. Byly naznačeny budoucí možné směry rozvoje reeingeneeringu založené na současných omezeních konceptu. Výsledky výzkumu provedené v rámci diplomové práce mohou být využity pro podniky na úrovni 1 až 3 zralostního modelu CMM.
Vývoj modulu pro správu dokumentů interaktivní reklamní agentury
Saktor, Marek ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Tato práce dokumentuje proces vývoje informačního systému pro malou reklamní agenturu, která jako primární propagační kanál využívá internet. Cílem mé práce bylo na základě analýzy podnikových procesů a rozhovorů s vedením společnosti sestavit seznam požadované funkcionality a následně navrhnout a vyvinout jádro intranetu a modul, který bude spravovat firemní dokumenty. Nejprve jsem shromáždil obecné parametry systému pro správu dokumentů (DMS) a také nároky na framework pro webové aplikace, jelikož ten tvoří jádro intranetu. Poté představuji společnost, popisuji její specifika a rozebírám její procesy, abych získal přesnější informace o požadované funkcionalitě. Dále se věnuji návrhu systému, začínám zasazením intranetu do celkové Enterprise Architecture podniku a postupuji dále modelováním jednotlivých vrstev (konceptuální, technologické a implementační). Architektura aplikace je modulární a využívá návrhového vzoru MVC. Součástí mého návrhu bylo i vytvoření workflow funkcionality, která bude podporovat automatizovaný oběh dokumentů v agentuře. Při návrhu této logiky jsem vycházel z doporučení Workflow Management Coalition. V závěru rozebírám detailněji, jak byly jednotlivé moduly navrženy a vyvinuty. Předsevzaté cíle jsem splnil, aplikace je vyvinutá a v současné chvíli probíhá její testování v praxi. Klíčová slova: Document
Standardy a metodiky modelování podnikových procesů
Adjei, Daniela ; Vilím, Tomáš (vedoucí práce) ; Martanová, Kateřina (oponent)
Tato práce přináší přehled některých významných standardů a metodik modelování podnikových procesů. Význam podnikových procesů, procesního řízení a s tím i procesního modelování v posledních letech značně vzrůstá a stává se jedním z klíčových faktorů pro udržení konkurenceschopnosti organizace. Modelování podnikových procesů nalézá své uplatnění nejen v oblasti analýzy a optimalizace podnikových procesů a Business process reengineeringu, ale rovněž při mezipodnikové kooperaci a v oblastech podnikových informačních systémů a webových služeb. Tato práce popisuje následující standarty a metodiky: IDEF, UML, BPMN, BPML, BPEL, EPC, ARIS, MMABP. Dále je navržen postup, jímž je možno se řídit při výběru vhodného standartu a obecná klasifikace standardů.
Corporate Performance Management in connection to Business Intelligence applications
Klimko, Jozef ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Bakalářská práce je věnována problematice Corporate Performance Management (CPM), jako komplexnímu přístupu k řízení výkonnosti společnosti integrujícího procesy, metriky, metodiky a technologie. Cílem práce je na základě zmapování dostupných informačních zdrojů přinést ucelený pohled na problematiku, podrobně rozebrat základní komponenty CPM a analyzovat trh s CPM produkty. Práce sestává ze tří základních částí. V první části práce je představen koncept Corporate Performance Management, Business Intelligence a základní komponenty potřebné pro úspěšnou implementaci CPM systémů. Dále jsou zde uvedeny rozdíly mezi řešeními CPM a BI. Druhá část práce blíže analyzuje jednotlivé elementy potřebné pro provádění -procesy, metriky, metodiky, technologie a základní typy aplikaci pro podporu CPM. V třetí části práce posuzuje situaci na trhu s CPM systémy na základě průzkumu společností Gartner - Magic Quadrant for CPM suites v letech 2007 a 2009 a společnosti Forrester - Business Performance Solutions: Clash Of The Titans.
Optimalizace procesů oddělení IT
Lipták, Aleš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fuxa, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je optimalizace procesů oddělení IT v Brandýse nad Labem, která bude realizována v prostředí Lotus Notes/Domino, jenž je v závodě používáno jako nástroj pro komunikaci, plánování schůzek a dalších činností. Práce je rozdělena do jednotlivých tématických částí, ve kterých je nejprve představeno konkrétní oddělení IT, dále je zde přiblížena problematika reengineeringu podnikových procesů včetně standardu pro modelování, prostředí Lotus Notes/Domino a poslední část obsahuje analýzy procesů a návrh na změnu s cílem na jejich zefektivnění a s ohledem na možnosti systému, ve kterém budou řešeny. Přínos práce spočívá nejen ve zjištění nedostatků v probíhajících procesech a navržení jejich nového stavu, ale i ve specifikaci požadavků pro aplikaci realizovanou v prostředí Lotus Notes/Domino, které poté mohou být použity k dalšímu vývoji aplikace.
Návrh strategie rozvoje v oblasti IT ve výrobním podniku
Adrián, Michal ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Práce se zameruje na problematiku rozvoje IT strategie ve výrobním podniku. Porovnává nasazení nového ERP systému s aktuálním informacním systémem. Cílem práce je popis soucasného stavu IS a návrh jeho rešení s ohledem na všechny požadavky a omezení spolecnosti. Hlavním prínosem je objektivní zhodnocení variant dalšího postupu pri rozširování firmy a návrh další strategie. V teoretické cásti je charakterizován IS a ERP, možné druhy rozdelení, nejduležitejší cásti a prínosy moderního rešení pro plánování podnikových zdroju. V rámci samotného projektu porízení nového IS jsou popsány jednotlivé fáze, od prvotní analýzy potreb, pres metody a kritéria výberu až po implementaci s definicí kritických faktoru, castých chyb a doporuceným postupem. Praktická cást je zamerena na analýzu soucasného stavu. Obsahuje strucnou charakteristiku spolecnosti, jednotlivých oddelení a procesu v návaznosti na informacní systém. Je popsán soucasný stav IS v podobe SWOT analýzy. Na základe definovaných požadavku je sestaven prehled možných dodavatelu ERP systému v CR s jejich produkty. Na analýzu navazuje návrh strategie rozvoje v oblasti IT. Soucástí je porovnání jednotlivých variant dalšího rozvoje - porízení nového ERP nebo rozšírení stávajícího systému. Záver obsahuje shrnutí práce a popisuje její prínosy.
Příklady zavedení ERP-systémů do malých a středních podniků
Martynau, Pavel ; Benešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Zora (oponent)
Tato bakalářská práce si klade následující cíle: pospat proces výběru a zavedení ERP systému ve středně velkém českém podniku, přínosy systému a problémy související s úspěšnou implementací. Zjistit jakou tendenci rozvoje má český trh ERP systémů a proč české firmy preferují tuzemského dodavatele. Hlavní přinos spočívá ve vypracování předpokladů pro zavedení informačního systému v malém nebo středním podniku, a také ve vypracování studie popisující proces zavedení informačního systému do podniku s cílem zlepšit podnikové procesy (hlavně výrobu a distribuci)
Identifikace a dokumentace procesů ve vybraném podniku
Šídlo, Petr Ing. ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce Identifikace a dukumentace procesů ve vybraném podniku se zabývá reengineeringem podnikových procesů. Cílem práce je vybrat nevhodnější metodiku reengineeringu procesů ve vybraném podniku. V teoretické části práce shrnuje známé metodiky reengineeringu, způsoby modelování procesů a technik modelování podnikových procesů. Metodiky jsou přehledně tříděny podle různých kritérií. V praktické části jsou identifikovány hlavní a podpůrné procesy ve vybrané firmě. Pro popis procesů jsou použity vybrané modely z teoretické části práce. Použité modely mají úzkou vazbu na informační systémy. Práce může být použita jako příručka k zahájení průběžného a soustavného zlepšování podnikových procesů.
Užití internetu v podnikové praxi
Jiráková, Eliška ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce)
Internet Využití internetových služeb v podnikové praxi Členění procesů Marketingové procesy Proces řízení příležitostí Procesy spojené s výzkumem, vývojem a inovacemi Obchodní aktivity Podpůrné procesy Výběr zaměstnanců Procesy řízení Řízení podniku jako takového Proces řízení zdrojů Proces realizace Využití Internetu v procesech podniku TDS Internet a jeho rozšíření ve firmě Marketingové procesy Procesy řízení příležitostí Procesy spojené s výzkumem, vývojem a inovacemi Obchodní aktivity Proces reklamace Podpůrné procesy Výběr a školení zaměstnanců Školení a doškolování zaměstnanců Procesy řízení Řízení podniku jako takového Proces řízení zdrojů Proces realizace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 195 záznamů.   začátekpředchozí185 - 194další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.