Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení podnikové výkonnosti (CPM) v obchodních organizacích
Chvalovská, Jana ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Corporate Performance Management (CPM) patří v současné době k nejdynamičtějším směrům rozvoje podnikové informatiky vzhledem k tomu, že se jedná o nástroj, který manažerům umožňuje efektivněji řídit podnik, a tím zvýšit jeho konkurenceschopnost na trhu. Tato diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé prvky CPM, konkrétně na manažerské metody, metriky a podnikové procesy, které jsou nejdříve obecně charakterizovány a pak aplikovány na obchodní organizace, které podnikají v oblasti retailingu. Mezi prvky CPM se dále řadí ještě aplikace, jejich podrobnější popis však není předmětem této práce. Cílem práce je především definovat základní (core) procesy retailingových firem a provést jejich charakteristiku s využitím informatických přístupů. Každému procesu jsou pak přiřazeny manažerské metody, které lze využít při hodnocení výkonnosti těchto procesů, a konkrétní příklady metrik, pro které jsou dále definovány vhodné dimenze. Hlavním přínosem této práce je právě analýza jednotlivých procesů v odvětví retailingu za využití metod a přístupů využívaných v informatice, kdy jsou pro každý proces definovány charakteristiky jako je účel procesu, události spouštějící proces, vstupy a výstupy procesu a metriky, ke kterým jsou přiřazeny odpovídající dimenze.
Indie jakožto obchodní partner pro ČR
Chvalovská, Jana ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu indické ekonomiky z různých pohledů vzhledem k tomu, že Indie je díky svému rychlému tempu hospodářského růstu a nenasycenému trhu velmi perspektivním obchodním partnerem pro ČR. Práce je rozdělena do několika částí, v první části se zaměřuje na analýzu makroekonomických ukazatelů, zahraničního obchodu a platební bilance. V další části práce jsou rozebírána perspektivní odvětví tohoto trhu, překážky vzájemného obchodu mezi ČR a Indií a také jsou zmiňovány české firmy, které již na indický trh pronikly,a analogicky i indické firmy, které mají zastoupení na českém trhu. Poslední část mé práce je věnována cílům ČR v Indii, které byly formulovány českou vládou v roce 2005, a jejich hodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.