Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderní nástroje interní komunikace
Gerhátová, Jana ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kadeřábek, Martin (oponent)
Interní komunikace ve firmách se v současné době stává jejich nedílnou součástí a je na ní kladen velký důraz. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda může implementace webových a mobilních aplikací zefektivnit interní komunikaci ve firmách a doporučení vhodné aplikace, která pomůže lépe komunikovat se zaměstnanci. První část práce se věnuje teorii komunikace jako obecnému pojmu a dále interní komunikaci ve firmách. Druhá část se zabývá praktickým testováním vybraných webových a mobilních aplikací, které jsou v současné době dostupné na trhu. Kvalitativní strukturované rozhovory s příjemci komunikace potvrzují jejich potenciál a efektivnost a také způsob jakým jsou vnímány za strany uživatelů. Vlastní porovnání aplikací může firmám pomoci při výběru vhodné aplikace, která přispěje ke zlepšení komunikace ve firmách.
Lidské zdroje a jejich řízení ve vybrané organizaci
MATĚJKOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je posoudit systém řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci a navrhnout případné změny pro jeho zlepšení. V literární rešerši je vysvětlen pojem řízení lidských zdrojů a jeho vývoj a jednotlivé části personálních činností. V praktické části je vytvořen dotazník, který se zaměřuje na úroveň řízení lidských zdrojů v organizaci Silon s.r.o. Dotazníkové šetření zkoumá spokojenost zaměstnanců na jejich pracovní pozici, spokojenost se mzdou a benefity, motivační program, komunikační kanál a vztahy na pracovišti. Z posbíraných informací jsou navrhnuty případné změny pro zlepšení řízení lidských zdrojů v organizaci Silon s.r.o.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Endlerová, Eliška ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na významnou část chodu organizace. Důležitost komunikačních prvků pro práci vedoucích pracovníků. Komunikace je jedna z nejdůležitějších složek řízení organizace. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V prvé části textu jsou definovány pojmy jako například management a jeho úrovně, osobnost manažera a jeho styl práce, komunikace a její rozdělení, komunikační kanály, společenská odpovědnost a etické zásady. Literární rešerše je teoretickou částí, která byla zpracována na základě prostudovaných vhodných literárních pramenů. Praktická část se věnuje vlastnímu výzkumu. Řízeným rozhovorem s manažery různých pozic oslovené firmy, dochází k analýze komunikace mezi nadřízeným a podřízeným. Podkladem pro tento výzkum je soupis odpovědí manažerů z rozdílných pracovních pozic v dané organizaci. Odpovědi oslovených se zaznamenávají do předem připraveného dotazníku. Tyto odpovědi vedou k vytvoření konečného vyhodnocení a závěru. Cílem je zjištění, jak velký význam má komunikace pro manažery při jejich práci.
Komunikační strategie pro společnost Monsanto, s.r.o.
Mikulcová, Jana ; Halík, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikační strategie pro společnost Monsanto s.r.o. zabývající se zemědělskými produkty. Práce popisuje obecné a oborové okolí společnosti, společnost samotnou a na základě těchto analýz navrhuje efektivní komunikační strategii.
Interní komunikace v organizaci
Bulan, Petr ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce se zabývá analýzou interní komunikace v konkrétní organizaci. Cílem je popsat jednotlivé komunikační kanály a jejich prostředky, analyzovat jejich využívání a navrhnout řešení pro zlepšení situace v identifikovaných problémových oblastech. Objektem práce je malá společnost působící v oblasti služeb. Jsou využívány metody polostrukturovaných rozhovorů a analýzy interních dokumentů. V závěru práce jsou vyzdvihnuty pozitivní stránky interní komunikace v dané společnosti, identifikovány problémové oblasti a navrženo řešení pro zlepšení stávající situace.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Fidlerová, Iveta ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce s názvem Význam prvků komunikace pro práci manažera obsahuje dvě části, a to literární rešerši a vlastní praktickou část. První část slouží k získání a osvojení teoretických znalostí a poznatků v dané problematice. Literární rešerše vymezuje problematiku v širším teoretickém rámci, a to lidskou komunikaci a kapitolu managementu. Tyto kapitoly jsou popsány od obecných definic až po konkrétnější zaměření práce na vnitropodnikovou komunikaci, dovednosti manažera, atd. Druhá část je částí praktickou, pro kterou byl sestaven dotazník, který pokrývá obsah literární rešerše. Tento dotazník byl předložen k vyplnění 33 respondentům, kteří pracují na manažerských pozicích ve zkoumané společnosti. Na základě vyhodnocení odpovědí respondentů byl vytvořen závěr.
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Stěhulová, Eva ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Komunikace slouží jako prostředek pro vytváření a udržování interpersonálních vztahů, jak v osobní, tak i profesní sféře. Umění komunikace je důležité pro každého, ale pro manažery je jedním z pilířů jejich práce. Čím lépe s kolegy komunikují, tím lepší jsou výsledky, které oni a jejich týmy odvádějí. Přenos, zpracování a uchování informací je základním procesem pro efektivní vnitropodnikovou komunikaci. Správná interní komunikace slouží jako jeden z nástrojů pro naplňování cílů podniku na základě kvalitního přenosu informací. Diplomová práce je zaměřena na zkoumání významu klíčových prvků komunikace, majících vliv na výkon manažerské činnosti na základě prostudování odborné literatury a výzkumu v praktické části práce. Výstupy získané zpracováním výsledků provedeného výzkumu dotazníkovým šetřením mohou sloužit k rozvoji komunikačních dovedností vedoucích pracovníků a ke zlepšení způsobu přenosu informací k podřízeným.
Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců
Jehnětová, Lucie ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Marušinec, Marek (oponent)
Práce se zabývá efektivitou komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti. Cílem je popsat jednotlivé komunikační nástroje, analyzovat jejich efektivitu a navrhnout řešení u problémových komunikačních nástrojů. Objektem práce je středně velká společnost působící v oblasti logistiky. V diplomové práci jsou využity metody dotazníkový výzkum, analýza interní dokumentace a pozorování. V závěru diplomové práce je zhodnocena efektivita komunikačních prostředků v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců a jsou doporučena některá zlepšení pro efektivnější využití komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.