Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 183 záznamů.  začátekpředchozí154 - 163dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku
Bouša, David ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Žáček, Daniel (oponent)
Název: Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je srovnat image značky Salming v České republice a Dánsku, na základě toho, jak široká florbalová veřejnost vníma tuto značku ve zmíněných zemích. Dalším z cílů práce je předložit návrhy a doporučení, která by měla vést ke zlepšení image značky Salming. Metody: Pro účelý této diplomové práci byl proveden marketingový výzkum. V něm byla prostřednictvím metody písemného dotazování, formou dotazníku, získána potřebná data. Metodou komparace pak byla srovnána získaná dat z ČR a Dánska. Výsledky: Bylo zjištěno, že značka Salming je zavedenou a známou florbalovou značkou na českém i dánském thu s florbalovým vybavením. V povědomí široké florbalové veřejnosti si stojí v obou zemích dobře. Její pozice v Dánsku však není tak silná jako v České republice. Výsledkem diplomové práce jsou i návrhy doporučení na zlepšení image Salming. Klíčová slova: značka, image značky, symbol, strategické řízení, marketingový výzkum, florbal
Hodnocení běžecké lokomoce u florbalistů kategorie élevů
Vítková, Martina ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Červinka, Pavel (oponent)
Název diplomové práce: Hodnocení běžecké lokomoce florbalistů kategorie elévů Zpracovala: Bc. Martina Vítková Vedoucí diplomové práce: PhDr. Aleš Kaplan, Ph.D. Cíle práce: Monitorování techniky běhu u dětí mladšího školního věku ve florbalovém klubu a provedení korekce chyb pro zlepšení techniky běhu pomocí krátkodobé intervence. Metodika práce: V diplomové práci jsem hodnotila techniku běhu, abych zjistila individuální odlišnosti v běžecké technice na vybrané skupině dětí (mladí florbalisté TJ Tatran Střešovice). Pro vyhodnocení jsem využila kinogramy, ve kterých jsem se zaměřila na určité segmenty těla (viz výsledková část). Výsledky práce: Při čelním postavením jsou nejčastěji sledovaným jevem chodidla směřující ven, pokud se hodnotil pohyb paží, jednalo se převážně o pohyb pažemi šikmo před tělem. Z bočního pohledu je nejčastěji vyskytujícím se jevem pohyb paží z ramenního kloubu, došlap na přední část chodidla a vzpřímená poloha těla. U dětí je poznat, že techniku běhu ještě nemají osvojenou, protože při druhém testování se objevovaly odlišné chyby než při prvním testování. Klíčová slova: technika běhu, pohybová gramotnost dětí, běh v rámci pohybové gramotnosti, florbal a odchylky od techniky běhu
Vývoj medializace florbalu v České televizi
Šišma, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat vývoj medializace florbalu v České televizi, podrobněji v letech 2008 - 2011 na sportovním kanálu České televize, ČT4. Dalším cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěži mužů ve florbalu - Fortuna Extralize. Metody: V této práci bylo použito metody kvantitativní obsahové analýzy a metody dotazování. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla aplikována v analýze televizního programu České televize od roku 2008 do 2011. Metoda dotazování byla použita pro zjištění vnímání medializace v klubech Fortuna Extraligy. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na kanálu ČT4 má v posledních třech letech tendenci pozvolně růst. Na medializaci florbalu má výrazný vliv významná akce. Nejvíce je prezentována Fortuna Extraliga. Kluby Fortuna Extraligy pociťují zvýšený zájem České televize o florbal, avšak s mediální prezentací svých týmů spokojeni nejsou a výrazný vliv medializace na získávání sponzorů nevnímají. Klíčová slova: florbal, medializace, historie florbalu, media, Česká televize, Česká florbalová unie, marketingový výzkum
Image značky Exel
Petráček, Marek ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Image značky Exel Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit, jaký je image značky Exel a navrhnout případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image této značky na českém trhu. Metody: Tato práce využívá metodu elektronického dotazování a metodu rozhovoru (interview). Při setkání se zástupcem značky Exel pro český trh byl použit rozhovor, prostřednictvím elektronického dotazování byla sesbírána data sloužící k identifikaci image zvolené značky. Interview bylo rovněž použito při dotazování několika hráčů k získání detailnějších poznatků o značce Exel. Výzkumný vzorek byl vybrán ze základního souboru hráčů florbalu, kteří jsou potenciálními zákazníky na florbalovém trhu. Výsledky: Výsledky marketingového výzkumu image značky Exel ukázaly, že značka si drží dobrou pozici na českém florbalovém trhu. Je z velké části hodnocena jako kvalitní, tradiční a s moderním designem produktů. Výzkum dále ukázal, že florbaloví hráči nemají o značce dostatečné informace. To může být způsobeno špatnou propagací značky, například absencí kvalitních internetových stránek. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení současného image. Jedná se především o doporučení rozšířit spolupráci na více extraligových týmů, vybudovat určitý tým z...
Analýza tepové frekvence u florbalistek v průběhu různých typů tréninkového zatížení
Zamrzlová, Alena ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kuhnová, Věra (oponent)
Tato práce se zabývá porovnáním tepové frekvence u florbalistek v průběhu různých typů tréninkového zatížení na základě měření tepové frekvence pomocí sporttesteru. Měřeny byly čtyři hráčky florbalu ve třech různých zátěžových cvičení (vytrvalostní, rychlostně vytrvalostní a rychlostní cvičení). Cílem výzkumu je zjistit, zda budou hodnoty tepové frekvence vybraných hráček v těchto cvičeních rozdílné, zda se budou tyto hodnoty lišit u hráček s různou výkonností a délkou zapojení do tréninkového procesu a lze-li pravidelnou tréninkovou zátěží ovlivnit úroveň tepové frekvence. Získaná data byla zpracována pomocí softwaru sporttesteru a vyhodnocena v programu MS Excel v podobě tabulek a grafů. Výsledky práce ukazují, že hodnoty tepové frekvence hráček jsou v jednotlivých cvičení rozdílné a že v průběhu těchto cvičení mají pokročilé hráčky nižší hodnoty než hráčky začínající.
Mediální zájem o mistrovství světa ve florbalu v letech 1998 a 2008
Fejfárek, Martin ; Zamazal, Ondřej (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Bakalářská práce "Mediální zájem o mistrovství světa ve florbalu v letech 1998 a 2008" si dává za cíl porovnat mediální obraz mistrovství světa ve florbalu v letech 1998 a 2008 v denících Mladá fronta Dnes a Sport. Kombinací metod kvantitativní a kvalitativní analýzy je zjišťováno, jak intenzivně se média mistrovství světa ve florbalu věnují a jakým způsobem o něm referují. Srovnání mediálního zájmu je provedeno jak mezi deníky ve zkoumaných letech, tak mezi roky 1998 a 2008. Kvantitativní část je zaměřena na žánrové zařazení, umístění, používání fotografií, grafiky apod. a kvalitativní část na výskyt vzorců, které nabízí recipientům určitý způsob vnímání prezentovaných informací.
Monitoring srdeční frekvence při tréninkovém a zápasovém zatížení u žákovského florbalového družstva TJ Spartak Pelhřimov
KOVÁŘ, Jakub
Tato práce se zabývá porovnáním anaerobní velikosti zatížení starších žáků ve florbalu při tréninkovém procesu a v soutěžním utkání. V průběhu jednoho měsíce proběhl v oddíle Spartak Pelhřimov u tří aprobantů monitoring srdeční frekvence. Data byla zpracována za pomocí těchto sporttesterů Foreruner Garmin a Polaru RS 400. Následně byla provedena vyhodnocení z naměřených jednotlivých dat. Provedeným výzkumem jsme zjistili, že z měření při tréninkové jednotce a soutěžním utkáním, byla prokázána podobná maximální a rozdílná průměrná srdeční frekvence u všech třech florbalistů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 183 záznamů.   začátekpředchozí154 - 163dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.