Název: Marketingový výzkum image značky Unihoc
Překlad názvu: Marketing research of brand image Unihoc
Autoři: Horký, Ondřej ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petráčková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Klíčová slova: florbal; Image; marketingový výzkum; Unihoc; značka; brand; floorball; Image; marketing research; Unihoc

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/38958

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-303209


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet