Název: Srovnání image značky Salming v ČR a Dánsku
Překlad názvu: Comparison Image of Brand Salming in Czech Republic and Denmark
Autoři: Bouša, David ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Žáček, Daniel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: florbal; image značky; marketingový výzkum; strategické řízení; symbol; značka; brand; floorball; image of brand; marketing research; strategic management; symbol

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/46577

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-310860


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet