Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kampaň Šprechtíme v letech 2011-12
Blažková, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Předmětem bakalářské práce je popis a následná analýza komunikačních aktivit, které proběhly v rámci kampaně Šprechtíme v letech 2011 - 2012. Kampaň zadalo v dubnu 2011 velvyslanectví Spolkové republiky Německo spolu s velvyslanectvím Rakouska a dalšími partnery. Účelem kampaně je podpora výuky německého jazyka v České republice. Hlavní výhodou znalosti němčiny je dle zadavatelů kampaně možnost lepšího pracovního uplatnění, protože německé a rakouské firmy v ČR vytvořily téměř 125 tisíc pracovních míst. Dále je to například možnost snáze se domluvit na dovolené v Alpách. Zmapování komunikačních aktivit je doplněno dílčími hodnoceními, dále hodnocením kampaně jako celku. Poslední část práce je věnována doporučením autorky, které aktivity by bylo potřeba změnit nebo posílit.
Muzejní marketing: komunikační aktivity Victoria and Albert Museum v Londýně v akademickém roce 2011/2012
Freitagová, Martina ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Po velkém rozkvětu muzeí v osmdesátých a devadesátých letech, který se vyznačoval četnými novými výstavbami muzeí, se stále častěji hovoří o prodeji muzejního materiálu i o úplném zavírání muzeí. Také funkce, která je umění v rámci muzeí připisována, změnila význam těchto institucí ve společnosti. Muzea se stala socializačními platformami a jejich sbírky předmětem diskuzí. Jejich role se plně přeorientovala na službu veřejnosti. Chronický nedostatek financí spolu s měnící se povahou a účelem muzeí zvýšil požadavek na úspornost a ještě více podtrhl nutnost profesionální marketingové komunikace, která je založena především na porozumění veřejnosti. Tato práce analyzuje marketingové aktivity Victoria and Albert Museum v Londýně, které jako jedno z prvních začalo přistupovat k veřejnosti jako klíčovému faktoru v utváření role muzea. Rozbor komunikačního mixu se opírá o analýzu místa a budovy muzea, jeho financování a o studium cílových skupin. Důraz je kladen na vývoj a užívání značky, tiskovou a venkovní reklamu a také podlinkové aktivity se zvláštní pozorností věnovanou on-line komunikaci. Přínosem této bakalářské diplomové práce čerpající výlučně z cizojazyčné odborné literatury a reflektující nové společenské trendy je představení příkladné marketingové komunikace světového muzea v českém...
Using Music as a Stimulus for Communication in EFL Classes
Šimon, Oldřich ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Dvořák, Bohuslav (oponent)
Práce se zaměřuje na specifické hodnoty písní, které mohou představovat účinný podnět ke komunikaci mezi studenty a které také mohou přispět k rozvoji jejich mluveného projevu. Teoretická část této práce uvádí obecné výhody písní v hodinách cizího jazyka. Hlavní aspekty různých učebních stylů, komunikačních aktivit, stejně tak jako aspekty důležitých pravidel pro sestavení komunikačních aktivit založených na písních v hodinách anglického jazyka, jsou uvedeny v kapitole zaměřující se na dialog mezi teorií a praxí. Výzkumný projekt této práce zahrnuje dotazník a šest detailních plánů aktivit, které ukazují různé přístupy k využití písní. K hodnocení účinnosti aktivit přispěl popis hodin, jejich analýza a reflexe. Výsledky projektu se shodují s hypotézou a navrhují podmínky pro další využití komunikačních aktivit založených na písních v hodinách anglického jazyka. Klíčová slova: aktivity založené na písni, komunikační aktivity, informační diference, součinnost ve skupinách/párech
Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011
Kořínková, Tereza ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011" pojednává o rádiu Evropa 2 jako subjektu na rozhlasovém trhu a zároveň se věnuje jeho komunikačním aktivitám, kterými se v roce 2011 prezentovalo. Cílem práce je tak vytvořit ucelený obraz o těchto aktivitách a pozici rádia na trhu. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol, přičemž nejprve se věnuje teoretické části, kde je popsáno zázemí stanice, její historie a také charakteristika, včetně programové struktury, poslechovosti a cílové skupiny Evropy 2, ale i SWOT analýzy, která objektivně i subjektivně identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a možná ohrožení rádia. Dále následuje samotný rozbor marketingové komunikace, popis jednotlivých komunikačních kanálů stanice, ale i představení nejvýznamnějších osobností, které jsou pro její image klíčové. Součástí této práce je i analýza jednotlivých vizuálů a televizních spotů, které byly uvedeny během největších kampaní minulého roku. V rámci praktické části je uvedeno i zhodnocení marketingové komunikace jako celku, které nastiňuje i možná zlepšení propagace rádia.
Komunikační aktivity Pražského mezinárodního maratonu v roce 2010
Kuzmiak, Michal ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační aktivity Pražského mezinárodního maratonu v roce 2010" se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Pražský mezinárodní maraton od ledna do prosince 2010. Cílem práce je popsat a analyzovat jednotlivé nástroje komunikačního mixu a jejich použití v rámci sportovního marketingu. Dále se práce věnuje sponzoringu, propagaci pražského maratonu v zahraničí a ohlasům v médiích.
Prezentace neziskových organizací v médiích
Stiborová, Yveta ; Varvažovská, Pavla (vedoucí práce) ; Daniel, Daniel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační aktivity a mediální prezentaci neziskových organizací. Teoretická část poskytuje pohled na charakter neziskového sektoru, oblasti působení neziskových organizací a věnuje se jednotlivým komunikačním nástrojům, které nevládní neziskové organizace využívají. V praktické části jsou analyzovány komunikační aktivity a mediální prezentace vybraných neziskových organizací působících jak v Ústeckém regionu, tak celostátně. Cílem je zjistit, které nástroje komunikace neziskových organizací s veřejností jsou efektivní z pohledu informovanosti široké veřejnosti o činnosti neziskových organizací a jaké konkrétní komunikační nástroje využívají pracovníci nevládních organizací. Závěrečná část se zabývá výsledky průzkumu, jejich zhodnocením a návrhem efektivních komunikačních aktivit pro neziskové organizace.
Marketingové strategie neziskové organizace CDO
Chmelík, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Machová, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii neziskové taneční organizace CDO. V teoretické části práce je definován právní prostor působení neziskových organizací, následně jsou popsány všechny části rozšířeného marketingového mixu. Meritum výzkumné části práce se věnuje komunikačním aktivitám společnosti, přičemž jejich úspěšnost je zkoumána pomocí dvojího dotazníkového šetření. Práci uzavírají návrhy a doporučení autora na zlepšení efektivity aktivit CDO.
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
Luu, Linda ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce jsou komunikační aktivity konkrétních luxusních značek, a jejím cílem je popsat a analyzovat metody, jakým komunikují konkrétní luxusní značky. Tato práce popisuje způsob sdělování informací a komunikace luxusních módních domů. Jako konkrétní případy jsem zvolila komunikační aktivity dvou předních světových módních domů francouzského původu, a jsou to značky Louis Vuitton a Dior. V teoretické části práce jsem se zaměřila na popis luxusní značky, moderního marketingu a marketingového mixu luxusních značek. Druhá část práce je zaměřena konkrétní módní domy, jejich historii a vývoj, a hlavně jejich komunikační aktivity. Součástí práce je analýza dat MML-TGI ze školní databáze, a také analýza vlastního dotazníkového šetření o vnímání konkrétních luxusních značek.
Komunikační aktivity vybrané obchodní společnosti
Lafantová, Marie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce na téma "Komunikační aktivity vybrané obchodní společnosti" se zabývá problematikou marketingové komunikace. Teoretická část rozebírá, jakým způsobem obecně komunikují obchodní společnosti na českém trhu a čím je specifická propagace v oblasti divadel. Praktická část se pak zabývá komunikační kampaní konkrétní obchodní společnosti, jíž je právě soukromá divadelní společnost. Rozebírá její komunikační kampaň z hlediska jednotlivých nástrojů a časového nasazení a jednotlivé kroky hodnotí.
Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE.
Novotná, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Chalupský, Martin (oponent)
Teoretická část práce se zabývá obecně formami komerční komunikace a zaměřuje se na oblast PR. Stěžejní kapitola teoretické části se soustředí na nástroje PR, představené v rámci jednotlivých cílových skupin PR. Praktická část je věnována práci oddělení PR & Press Services společnosti RWE. Jsou analyzovány komunikační aktivity a nástroje aplikované touto společností. Práci zakončuje zhodnocení PR aktivit společnosti RWE a jejich úspěšnosti na základě průzkumů veřejného mínění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.