Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 170 záznamů.  začátekpředchozí148 - 157dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu v segmentu CRM
Illetško, Petr ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem práce je popsat CRM, neboli řízení vztahů se zákazníky. Řízení vztahů se zákazníky je nejen součástí podnikových informačních systému, ale mělo by se k této pro-blematice přistupovat jako k celopodnikové politice při interakci se zákazníkem. Práce pojednává o architektuře CRM systému a jeho přínosech pro firmu. Je zde popsán vývoj CRM od systémů papírové databáze až po komplexní CRM systémy. Následuje kapitola s trendy CRM, která popisuje, kam se bude oblast CRM v blízké budoucnosti ubírat. Jsou zde tedy krátce popsány pojmy Social CRM, Cloud Computing, Software as a Service, integrace s aplikacemi třetích stran, outsourcing a závěrem využití mobilních zařízení. Dále je cílem práce popis a analýza trhu CRM v České Republice. Popsány jsou základní faktory při výběru řešení, překážky při implementace CRM a výčet produktů na trhu. Závěrem je charakterizováno pár produktů CRM. Pro výběr popisovaných produktů jsou nastavena kritéria, na základě kterých jsou jednotlivé produkty vybírány a dále hod-noceny.
Hodnocení vývoje vybraných oblastí veřejného života během roku 2011
Šamanová, Gabriela
V prosincovém šetření Centra pro výzkum veřejného mínění hodnotili občané České republiky, jakým způsobem se vyvíjela situace ve vybraných oblastech veřejného života během uplynulého roku 2011.
Trendy v internetovém marketingu
Linc, Zdeněk ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Peterka, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem nových trendů v internetovém marketingu. V teoretické části pak popisuje současný vývoj internetového marketingu v oblastech, kterými je display reklama, kontextová reklama, SEO, sociální sítě, mobilní marketing, slevové portály, cenové srovnávače a popisuje jejich přínosy do celkové koncepce marketingu. V praktické části je pak dopodrobna rozebráno testování tělového mléka Garnier, které bylo uskutečněno pomocí internetu. V praktické části pak je po jednotlivých bodech využito poznatků z teoretické části o chování internetových uživatelů a zároveň je i na základě dosažených výsledků provedena analýza. Praktická část pak prokazuje výhody internetu pro testování produktů a naznačuje tak směr, kterým by se mohl marketing na internetu ubírat.
Současné trendy ve vzdělávání manažerů
Fürbacherová, Květa ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Teoretická část práce pojednává o vzdělávání jako takovém, navazuje vzděláváním dospělých lidí a vyvrcholuje vzdělávacími trendy v oblasti manažerské, jak z dob minulých, tak ze současnosti. Praktická část se zabývá srovnáním třech škol, a to na základě kvalitativního popisu, analýzy, komparace a syntézy. Výsledkem práce je pak zodpovězení otázek, zda školy kladou stejný důraz na stejné předměty a je-li náplň těchto předmětů na jednotlivých školách shodná. Zároveň obsahuje doporučení, jakým směrem dále analyzovat, abychom dosáhli větší vypovídající schopnosti.
Nové trendy v marketingových komunikacích
Cigošová, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kotlasová, Leona (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích. Popisuje význam nových médií a nových nástrojů marketingového komunikačního mixu. Klade si za cíl analyzovat nové trendy a formy marketingových komunikací a na základě zjištěných poznatků aplikovat jejich využití v marketingových komunikacích společnosti Direct Parcel Distribution CZ.
Průmyslový sektor v Číně - současný stav, problémy a perspektivy
Abrahám, Miroslav ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Knotková, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na průmyslový sektor čínské ekonomiky, který je důležitý z hlediska svého výkonu také pro zahraniční svět. První kapitola je věnována liberalizačním procesům a počátkům industrializace po roce 1978. Vstupem do WTO v roce 2001 začíná a rokem 2010 končí druhá kapitola, která klade důraz na rozvoj průmyslu z hlediska pětiletých plánů, statistik a aktuálních trendů ve vztahu k domácímu i zahraničnímu trhu. Úkolem poslední kapitoly je nastínit předpoklady budoucího vývoje sekundárního sektoru s ohledem na probíhající a nově započatá směrování čínské ekonomiky.
Problematika komunikace hotelnictví  v 21.století
Součková, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Práce se zabývá zachycením a analýzou změn, které jsou odrazem dění v 21. století, a kterými komerční komunikace hotelového průmyslu prochází. Jejím cílem je nastínit a analyzovat změny zákazníků i trhů, se kterými se hotelové společnosti musí vyrovnat, a na jejich základě zmapovat a zhodnotit nové trendy v komunikaci v hotelnictví. Dalším cílem práce je zmapovat a zhodnotit komunikační aktivity vybraného hotelu, zjistit, zda hotel komunikuje efektivně a v souladu s novými trendy, a následně navrhnout vhodná opatření k vylepšení komunikace.
Současné trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na nákupní cyklus.
Nováková, Markéta ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Rozlivka, Milan (oponent)
Práce definuje pojem komerční komunikace, zejména složky komunikačního mixu. Především pak analyzuje současnou situaci v komerčních komunikacích, jaké probíhají změny a popisuje trendy v oslovování zákazníků.Jedna kapitola je věnována Nákupnímu cyklu, který je produktem agentury McCann-Erickson.
Automobilový průmysl ve vybraných státech Evropy: soudobé trendy
Pevný, Robert ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Placzek, Artur (oponent)
Tato práce pojednává o trendech ve vývoji automobilového průmyslu, a to zejména v zemích Evropské Unie. Jejím cílem je seznámení s historií automobilového průmyslu, popisem jeho náležitostí, vlivů na něj působících a následný praktický rozbor vybraných trendů v tomto odvětví s orientací na největšího českého výrobce automobilů, firmu Škoda Auto a. s.
Trendy podnikových informačních systémů v oblasti CRM
Valenta, Martin ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato práce analyzuje trendy spojené s řízením vztahů se zákazníky (CRM) s důrazem na CRM software. Hlavní trendy CRM byly za pomoci řady analytických zpráv a odborných serverů identifikovány a později analyzovány z věcného i časového hlediska. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit možné přínosy identifikovaných trendů CRM pro podniky ve vybraném tržním odvětví. Pro tento účel byl vybrán tržní segment bankovnictví. Autor práce analyzoval, zda a jakým způsobem se vybrané trendy odrážejí přímo v reálném projektu implementace operativního CRM v bance působící na trhu v České republice. Následně byla provedena řada interview s odborníky na problematiku CRM v bankovním prostředí s cílem zjistit, jak trendy pravděpodobně vnímá celkový bankovní sektor v ČR. Za pomoci vybraných odborníků byla zachycena zralost trendů a jejich možné současné a budoucí přínosy pro vybraný tržní segment. Pro posouzení zralosti trendů a jejich připravenosti k implementaci byla použita lehce modifikovaná hype křivka od společnosti Gartner. Pro posouzení přínosů bylo použito číselného ohodnocení trendů s definovanou interpretací hodnot. Průměrné ohodnocení přínosů každého z trendů pro různé časové horizonty je v práci zachyceno ve dvou přehledných tabulkách, kde jsou trendy seskupeny podle jejich věcné problematiky. Nakonec bylo ohodnocení přínosů trendů CRM pro bankovnictví zobrazeno vizuálně tak, aby bylo umožněno uživatelům srovnat své vnímání trendů s vnímáním dotázaných odborníků z oboru. Tento jednoduchý nástroj dává uživatelům možnost zaměřit se na pravděpodobně velmi přínosné současné trendy a potenciálně přínosné budoucí trendy a zároveň se vyhnout trendům, jejichž implementace nemá (podle názorů odborníků) v českém bankovnictví velký význam.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 170 záznamů.   začátekpředchozí148 - 157dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.