Název: Trendy v internetovém marketingu
Překlad názvu: New trends in internet marketing
Autoři: Linc, Zdeněk ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Peterka, František (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: formy internetového marketingu; Internetový marketing; testování produktů; trendy; forms of internet marketing; Internet marketing; products testing; trends

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29251

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81397


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet