| |
|
Demand -- supply analysis of dancing classes within Prague and outskirts
Lipgart, Anna ; Bártová, Hilda (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
The thesis analyses a demand on dancing schools, meaning the rate of intentions for dancing classes and particular customers' wishes about the form and content of a dancing class. It further compares wishes in question with the contemporary supply of dancing schools and, regarding to this information, formulates problems and ways of solving by changing components of the marketing mix. Thesis further summaries theoretical principles of marketing research and applies them on particular research. The practical part presents the results of evaluation and forms recommendations.
|
| |
|
Výzkum poptávky po vybrané službě
Bartnicki, Adam ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Klimek, Stanislav (referee)
V bakalářské práci je stručný popis marketingového výzkumu, jakožto základního kamene pro efektivní marketingové řízení. Praktická část zkoumá služby, které jsou běžně nabízené v papírnictví a to z dvou pohledů. První se soustředí zjištění povědomí o papírenských produktech, které jsou aktuálně nabízeny na Vysoké škole ekonomické v Praze. Druhý zase na odhadnutí poptávky po těchto, ale i nových službách v relevantní škole.
|
|
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Pruner, Petr ; Šlechtová, Jitka (advisor) ; Švecová, Lenka (referee)
Práce se zabývá marketingovým výzkumem, jeho členěním, metodami a fázemi marketingového výzkumu. Náplní práce provedení písemného šetření ve Stavebním závodě Zevosu, a.s., analýza zjištěných dat a zpracování výsledků spokojenosti zaměstnanců. Závěrem je managementu doporučeno, jak zvýšit spokojenost zaměstnanců.
|
|
analýza trhu mobilních operátorů
Beránek, Martin ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
marketingový výzkum a role informací, etické aspekty realizace marketingového výzkumu. Analýza studentských tarifů, popis nabízených mobilních služeb - gsm banking, e-mailové služby, icq v mobilu charakteristika mobilní sítě v ČR, metody marketingového výzkumu - dotazování, pozorování. Dotazník - druhy otázek, zásady při tvorbě otázek, struktura a forma dotazníku
|
|
Segmentation of liquers market
Štefko, Miloslav ; Koudelka, Jan (advisor) ; Michal Straka, Michal (referee)
The main object of this paper work is to analyze liquers market in Czech republic by primary and also secondary data and to group the consumers into few segments. In consequence according to predetermined priorities to choose the most attractive segment and to create the marketing strategy designated for chosen segment.
|
| |
|
Návrh opatření na zvýšení prosperity firmy Coms, a.s.
Tseveenbayar, Munkhtuya ; Černá, Jitka (advisor)
Společnost Coms, a.s. je příjemcem franchisingu od světoznámé britské společnosti Marks and Spencer působící na českém trhu od roku 1996. Je to práce, která navrhuje opatření na zvýšení prosperity založené na zjištění spokojenosti zákazníků této společnosti pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření proběhlo formou osobího dotazování přímo v pražských prodejnách Marks and Spencer. Výsledky jsou vypracovány pomocí tabulek a grafů.
|
|
Analýza spokojenosti zaměstnanců společnosti ABC, s.r.o.
Dvořáková, Lucie ; Černá, Jitka (advisor) ; Václavková, Lucie (referee)
Práce je zaměřena na zjištění úrovně spojenosti zaměstnanců nejprve obecně a následně v konkrétní společnosti. V teoretické části je všeobecně pojednáno o marketingovém výzkumu, o jeho členění a fázích, dále jsou vysvětleny odlišnosti v případě výzkumu spokojenosti a charakterizovány faktory, které spokojenost ovlivňují. Aplikační část zahrnuje provedení výzkumu spokojenosti pomocí písemného šetření, analýzu zjištěných dat a vyvození závěrů, včetně návrhů na zlepšení pracovních podmínek.
|