Original title: Vstup společnosti Dreher na český a slovenký trh
Authors: Koščo, Michal ; Boučková, Jana (advisor) ; Severák, Jan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: V mé práci popisuji důvody a okolnosti vstupu německého výrobce automatizačních technologií společnosti Dreher na český a slovenský trh. I u sousedících států jsou podstatné rozdíly v parametrech trhu, které musí firma brát v úvahu při volbě strategie vstupu na daný trh. Rozdílné parametry trhů vyplývají ze sociálního a kulturního vývoje, ekonomického, právního a politického prostředí. Na příkladě společnosti Dreher popisuji rozdílnosti českého a německého trhu, které ovlivnily vývoj spolupráce našich firem a úspěšnost při vstupu firmy Dreher na trh. Dále popisuji marketingové aktivity, které jsme při průzkumu trhu, propagaci výrobků a získávání zákazníků použili. V závěru hodnotím celý proces vstupu na náš trh.
Keywords: charakteristika trhů; marketingový plán; marketingový výzkum; představení společnosti; rozvoj obchodní spolupráce

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6911

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8130


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share