Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie charitativního projektu
Gregová, Alena ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Práce se zabývá vymezením základních pojmů, které se vztahují ke komunikační strategii. Dále se věnuje popisu a analýze komunikačního mixu vybraného charitativního projektu. Součástí této práce je i shrnutí výsledků provedeného vlastního výzkumu, který se zabýval efektivitou použitých nástrojů komunikačního mixu. Poté jsou vymezena pozitiva a negativa zvolené komunikační strategie daného projektu. Protože mají charitativní projekty a organizace mnohá specifika oproti komerčním organizacím a protože tato specifika a odlišnosti se samozřejmě projevují také v komunikační strategie, je těmto specifikům a odlišnostem věnována v této diplomové práci patřičná pozornost.
Postoje mužů a žen k reklamě na tabákové výrobky
Gregová, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce zjišťuje postoje mužů a žen k reklamě na tabákové výrobky. Součástí práce bylo provedení primárního marketingového výzkumu, který byl zaměřen na výzkum názorů mužů a žen na reklamu na tabákové výrobky a dále na některé další oblasti spojené s problematikou kouření.

Viz též: podobná jména autorů
1 GREGOVÁ, Alice
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.