Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Pavlů, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubíčková, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. Jejím cílem je podrobná analýza jednotlivých reklamních a dalších marketingových činností Dvořákovy Prahy, na jejímž základě budou navržena doporučení, jak přispět ke zvýšení veřejného povědomí o festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky, jak v marketingu obecně, tak v umění, kde se festival pohybuje. Následně je také vymezen marketingový výzkum, jeho proces a metody. V druhé části jsou tato východiska zpracována. Po představení Dvořákovy Prahy se práce věnuje konkrétní analýze marketingových aktivit festivalu a následně také výzkumu, provedenému za účelem zjištění povědomí veřejnosti o festivalu. V závěrečné části práce jsou využity poznatky z analýzy marketingového mixu a výsledků výzkumu k návrhu možných zlepšení v marketingové kampani tak, aby přispěla ke zvýšení povědomí o festivalu a k vyššímu zájmu veřejnosti.
Zahájení lázeňské sezony v Teplicích - ekonomická stránka pořádání hudební akce ve volném prostoru
Mayer, Adolf ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je popis ekonomických aspektů spojených s pořádáním akce ve volném prostoru. Teoretická část definuje regionální a lokální kulturu, organizaci, marketing a financování hudebních akcí. Praktická část je zaměřena na Slavnostní zahájení lázeňské sezóny v Teplicích, jakožto na příklad hudebního festivalu. Na něm jsou popsány jednotlivé marketingové metody, náklady spojené s pořádáním akce a způsoby získávání finančních prostředků. V závěru je zhodnocen sociokulturní dopad akce a její vliv na město a okolí.
Finanční zabezpečení akce pořádáné v otevřeném urbánním prostoru, analýza festivalu Majáles
Šrot, Jan ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pořádání hudebních festivalů. Teoretická část vymezuje oblast organizace, financování, právních forem, a dalších záležitostí pro uskutečnění takovéto akce. Praktická část je věnována detailnímu popisu a analýze festivalu pražský Majáles. V závěru je zhodnocena závislost festivalu na příjmech ze vstupného a možnost zavedení dobrovolného vstupného na tento festival.
Marketingová strategie festivalu Rozhlasový podzim
Vejražková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hritz, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem hudebního festivalu. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, zabývající se marketingem neziskových a kulturních organizací, marketingovým a komunikačním mixem a cílovými skupinami festivalů vážné hudby. Metodickým vstupem jsou SWOT analýza, Porterův model pěti sil a analýza konkurence. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány na Mezinárodní hudební festival Rozhlasový podzim. Její součástí je kvantitativní marketingový průzkum zaměřený na povědomí o značce Rozhlasový podzim. V závěru práce jsou navržena opatření a změny ve stávající marketingové strategii festivalu, která mají potenciál pomoci festivalu tak, aby již nedocházelo k dalšímu snižování návštěvnosti, ale naopak k jejímu zvyšování.
Problematika marketingových komunikací hudebních festivalů v Česku
Podivinská, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Vladimír (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice marketingu v kultuře, marketingovým a komerčním komunikacím obecně, a marketingovému a komunikačnímu mixu hudebních festivalů. V praktické části se podrobněji zabývám vybraným hudebním festivalem Podblaník. Na základě dostupných informací popisuji marketingový a komunikační mix festivalu Podblaník a analyzuji jeho propagační kampaň. V závěru práce navrhuji doporučení pro marketingové komunikace tohoto festivalu.
Prezentace kulturní akce a její vizuální identita
Novotná, Kateřina ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho vývoj a narůstající popularitu spojenou právě s úspěšnou sebeprezentací. V praktické části jsou informace a závěry podloženy dotazníkovým výzkumem, zabývajícím se rostoucím povědomím o existenci tohoto festivalu i jeho působení a komunikaci s cílovou skupinou v průběhu roku.
Vliv recese prodeje hudebních nosičů na živou hudební produkci v ČR
Vondryska, Jan ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Polouček, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aktuálním fenoménem prudkého poklesu prodeje hudebních nosičů a vlivem tohoto jevu na produkci živých hudebních vystoupení populárního žánru. Teoretická část vymezuje současné pojetí problematiky kreativních průmyslu a ukazuje živou hudební produkci jako jeden ze základních kamenů těchto průmyslů. V dalších částech autor pojmenovává klíčová odvětví hudební produkce, jakými jsou hudební festivaly, vystupování v hudebních klubech a prodej hudebních nosičů. Následně autor analyzuje vzájemnou interakci mezi uvedenými třemi odvětvími. Závěrečná část je tvořena pokusem o predikci budoucího vývoje populárně hudebního průmyslu za stávajících podmínek.
Pěvecké sbory města Jihlavy
SEDLÁKOVÁ, Jana
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pěveckých sborů města Jihlavy. Zahrnuje celkem dvě části, první část se zabývá historií sborového zpěvu a hudbou v Jihlavě, jejíž součástí je mistrovský zpěv, jihlavská hudba po třicetileté válce a s nimi související historie města. V druhé časti jsou popsány mezinárodní hudební festivaly MAHLER JIHLAVA, Festival sborového umění a současné pěvecké sbory všech typů, které v Jihlavě veřejně vystupují. Tato část rovněž obsahuje dotazy položené jihlavským sbormistrům, týkající se jejich pěveckých sborů a hudebních festivalů, zvláště pak Festivalu sborového umění, který je jedním z nejvýznamnějších celostátních festivalů a se současnými pěveckými sbory v Jihlavě se v této práci částečně prolíná. Cílem diplomové práce je zjistit, do jaké míry ovlivňuje FSU sborový život města Jihlavy.
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
Motlová, Monika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Obsahem bakalářské práce je animace hudby a analýza jejího konkrétního nástroje, kterým je marketing a PR. Z hudebního umění se práce zaměřuje na hudební festivaly vážné hudby. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé části marketingu jako SWOT analýza, marketingový mix u dvou hudebních festivalů konajících se v České republice. Jedná se o Mezinárodní operní festival Smetanova Litomyšl a Mezinárodní festival duchovního umění Svatováclavské slavnosti. V závěru práce je zhodnocena úloha animace a porovnán marketing obou festivalů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.