Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení 4* hotelu v Katalánsku
Lauberová, Veronika ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vogelová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá řízením čtyřhvězdičkového hotelu ve španělské autonomní oblasti Katalánsko. Soustředí se především na analýzu marketingového řízení a ukazatelů revenue managementu. Cílem práce je najít nedostatky v řízení, objevit příčiny neúspěchu tohoto podniku a navrhnout opatření, která by zlepšila aktuální nepříznivé výsledky hotelu. V první kapitole jsou nastíněna teoretická východiska hotelového řízení. Druhá část poskytuje informace o současné situaci na španělském, potažmo katalánském trhu cestovního ruchu a hotelového průmyslu. Také je přiblížena základní charakteristika hotelu. V praktické části jsou analyzovány ukazatele hotelového řízení, marketingový mix hotelu a situace na místním trhu. Závěrečná kapitola je věnována vyhodnocení provedených analýz a doporučením, která by zlepšila aktuální řízení.
Efficiency rating and improving the crisis management system
Maximova, Elena ; Velinov, Emil (vedoucí práce) ; Denisov, Igor (oponent)
Předmětem výzkumu je systém organizačních a ekonomických vztahů vzniklých v hotelu Český dům v Moskvě v krizovém řízení, a analýzu událostí na krizové řízení. Cílem bakalářské práce je zkoumat a studovat funkce správy hotel v podmínkách krize. České centrum - Český dům Moskva je nedílnou součástí Velvyslanectví České republiky v Ruské federaci a poskytuje celou řadu služeb, včetně ubytování služeb pro občany České republiky. Bakalářská práce byla rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou popsány teoretické základy managementu hotelových podniků a krizového řízení. Druhá část popisuje hotel "Moskva Český dům," jeho vnějšího prostředí a finanční a ekonomické činnosti za rok 2011-2015. Závěrečná část zahrnuje analýzu opatření pro krizové řízení a rozvoj návrhů na optimalizaci krizového řízení.
Řízení služeb ve vybraném hotelu
ZEMANOVÁ, Michala
Tato práce je zaměřena na služby poskytované v různých ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zanalyzování všech podmínek trhu a vnitřního prostředí vybrané organizace, následně vytvořit návrhy změn, které slouží ke zlepšení managementu služeb ve vybraném hotelu. Navržené změny korespondují s aktuálními trendy v hotelovém průmyslu a se zjištěnými výsledky analýz použitých v práci.
Význam ekocertifikace v oblasti udržitelného cestovního ruchu
Bendová, Vendula ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zhodnotit přínosy uplatňování ekologických certifikátů v odvětví cestovního ruchu v kontextu udržitelného rozvoje. V první části práce jsou uvedeny definice pro práci klíčových pojmů v cestovním ruchu, a charakterizovány jeho efekty pro společnost. Postupným vývojem vztahu člověka k životnímu prostředí se dostáváme až ke konceptu udržitelného rozvoje, potažmo udržitelnému cestovnímu ruchu. Druhá kapitola nás seznamuje s ekocertifikací, nástrojem udržitelného rozvoje cestovního ruchu, od definice pojmu, přes historický vývoj, typologii až k mezinárodnímu kontextu. Třetí kapitola se věnuje ekocertifikaci v České republice od jejích počátků až k současnému stavu, a vytváří tak základnu pro analýzu významu ekocertifikace pro podniky v České republice v závěrečné kapitole. Ve čtvrté kapitole je na základě výsledků z realizovaných šetření provedeno závěrečné zhodnocení významu ekocertifikace v oblasti cestovního ruchu a jejího budoucího vývoje.
Cenová a marketingová strategie 3* hotelu v Liberci
Lampelová, Martina ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem práce je analýza chodu konkrétního hotelu v Liberci, odhalit slabé stránky a nedostatky v systému vedení a propagace hotelu a následně uvést návrhy na zlepšení. Potřebné informace byly získány vlastním výzkumem a z dotazníku pro zaměstnance a vybraný vzorek hostů. Teoretické informace jsou použity z odborných publikací, časopisových a internetových článků.
Rozhodování o doplňování zásob ve vybraném restauračním podniku
Oberhel, Martin ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá rozhodováním o dodávání zásob ve vybrané firmě. Konkrétními činnostmi jsou rozhodování o dodávání zásob, optimalizace zásob, samotný nákup zásob, jejich příjem, skladování a výdej ze skladu. V teoretické části každé kapitoly jsou uvedeny teoretické základy pro tyto problémy, jejich struktura a metody řešení těchto problém. V praktické části každé kapitoly je popis průběhu jednotlivých problémů ve vybrané společnosti. Po této části následuje v kapitolách ještě jedna závěrečná část, která hodnotí rozdíly mezi teoretickou a praktickou částí práce a obsahují i vlastní názor autora na danou problematiku a doporučení určitých úprav zavedeného systému.
Nové trendy v hotelovém managementu a marketingu a jejich aplikace na vybraný hotelový provoz
Čmelíková, Lucie ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Řimalová, Radka (oponent)
Práce se zabývá aktuálními moderními trendy v hotelovém managementu a marketingu. Hlavním cílem je navrhnout strategii a marketingový management pro hotel Julian **** Praha. Jako vedlejší cíl je stanoveno provedení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků a situační analýzy hotelu. V teoreticko-metodologické části jsou popsána teoretická východiska pro dané téma z odborných pramenů. Kapitola je rozdělena na dvě části, kdy každá z nich se podrobněji zabývá aktuálními trendy nejprve v managementu, dále pak v marketingu. Následuje charakteristika objektu s vyzdvižením hlavních bodů nezbytných pro přiblížení charakteru hotelu. Na profil společnosti je navázáno jeho podrobnou situační analýzou, která obsahuje PEST analýzu, analýzu konkurenčních sil a analýzu SWOT. Jako poslední kapitola je zařazen projekt marketingového výzkumu zaměřený na hodnocení spokojenosti zákazníků s komunikací hotelu prostřednictvím internetu. Na závěr následuje interpretace výsledků situační analýzy i marketingového výzkumu a doporučení týkající se marketingového managementu hotelu.
Optimalizace pracovních sil v rodinném hotelu
Balšánková, Tereza ; Skočdopolová, Veronika (vedoucí práce) ; Šindelářová, Irena (oponent)
Primárním cílem bakalářské práce "Optimalizace pracovních sil v rodinném hotelu" je vyřešit lineární úlohu optimalizující pracovní síly v rodinném hotelu Balkán pomocí maďarské metody a následně za pomoci optimalizačního systému LINGO. Pro optimalizaci je využita modifikace přiřazovacího problému, který patří mezi typické úlohy lineárního programování, tzv. distribuční úlohy. Teoretická část práce tedy popisuje nejen samotné lineární programování, ale je zaměřena právě na distribuční úlohy. V praktické části je úloha řešena dvěma zmíněnými způsoby. Cílem je potom vytvořit rozvrh pro přiřazení dané pozice konkrétní osobě v určitý den. Sekundárním cílem bakalářské práce je porovnat výsledky řešení obou metod a zhodnotit, která varianta je pro řešení vhodnější.
Využití koučování v managementu hotelových řetězců
PANSKÁ, Markéta
V dnešní době se stále více hovoří o propojování světa, mezinárodní spolupráci, prolínání kultur, o globalizaci společnosti. Tak jako se mění uspořádání a vztahy v osobní rovině, je zapotřebí hledat nové přístupy i v oblasti profesionální, uvnitř podniků. Svět ztrácí své hranice a nejenom v podnikání se stává běžnou praxí práce mezinárodních týmů, zaměstnanci pocházející z různých zemí a kultur, virtuální propojení a firmy expandující do všech koutů světa. Společnost objevila mimořádný potenciál multikulturních týmů, ale zároveň si uvědomuje jejich hrozbu při nesprávném přístupu a vedení. Právě na managery a vedoucí pracovníky je vyvíjen stále větší tlak. Zvyšují se nároky a požadavky jak ze strany vlastních firem, je nutná flexibilita, samostatnost, odborné znalosti, schopnost efektivně jednat v krizových situacích, ale zároveň rostou i ctižádostivost a ambice samotných pracovníků. Podniky již vědí, že vhodně zvolené styly vedení směřují k plnění stanovených firemních cílů a dosažení osobního i profesionálního rozvoje zaměstnanců. Koučování se stalo fenoménem 21. století. Představuje jednu z nejúčinnějších metod osobního i firemního rozvoje, způsob komunikace a při zapojení do stylu řízení, posiluje odpovědnost, kreativitu, motivaci a dokáže překonávat vnitřní i vnější bariéry bránící zdokonalování pracovníka. V této diplomové práci je zkoumána problematika koučování v managementu hotelových řetězců. Mizení hranic, volný trh a proces internacionalizace vytváří příznivé podmínky pro rozšiřování hotelových řetězců, najímání mezinárodní pracovní síly a v neposlední řadě příliv velkého množství jak domácích, tak zahraničních turistů. Může se zdát, že toto propojování zemí vede ke stírání kulturních rozdílů a aplikovatelnosti managementu jako univerzální vědy stejným způsobem po celém světě. Ale jednotlivé země mají své unikátní přístupy k řešení problémů a komunikaci a možná více než kdy dříve si každá z kultur touží zachovat nezávislost, kontrolu a vlastní styl práce managementu. V rámci osmiměsíční pracovní stáže v jednom z nejvýznamnějších španělských hotelových řetězců Iberostar na Kanárských ostrovech, byl zkoumán přístup a styl řízení na jednotlivých úrovních organizační struktury. Na základě pozorování, řízených rozhovorů a samotného zapojení se do práce managerského týmu vznikla studie sloužící jako podklad pro výsledný návrh na uplatnění koučování v tomto konkrétním řetězci. Vzhledem k mezinárodnímu pracovnímu prostředí a multikulturním týmům, typickým právě pro odvětví cestovního ruchu, je rozebrána i otázka cross-culture managementu. Teoretickým základem se v této oblasti stalo předchozí studium koučování a mezikulturní komunikace na Johannes Kepler University v Linzi.
Environmentální management v hotelovém zažízení
KŠÍR, Tomáš
Analýza možností zavedení environmentálního managementu jako systematického přístupu vedoucího k minimálním dopadům činností konkrétního subjektu působícím v oblasti ubytovacích služeb na životní prostředí. Dále pak návrh zavedení environmentálního managementu v praxi v konkrétním vybraném podniku a analýze možných přínosů pro tento subjekt.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.