Název: Cenová a marketingová strategie 3* hotelu v Liberci
Překlad názvu: Pricing and marketing strategy of a three-star hotel in Liberec
Autoři: Lampelová, Martina ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenová strategie; hotel; management hotelu; marketing; propagace; Hotel; Hotel Management; Marketing; Pricing strategy; Promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46018

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195636


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet