Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,382 záznamů.  začátekpředchozí1236 - 1245dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Role moderních médií v propagaci kultury
Doležalová, Hana ; Šulcová, Irena (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití moderních propagačních nástrojů v oblasti kultury. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se kultury jak takové, marketingového mixu, jsou zde charakterizována vybraná tradiční a především moderní média, včetně současného fenoménu - sociálních sítí. V praktické části je za pomoci analýzy dat z dotazníkových šetření zjištěno, zda kulturní instituce v Hradci Králové naplno využívají potenciál pro jejich propagaci a jaké formy propagace na obyvatele města působí nejvíce. Dále se práce zabývá posouzením využití sociálních sítí v rámci souboru propagačních nástrojů. V závěru práce jsou ověřeny stanovené pracovní hypotézy a zformulovány vlastní návrhy na zlepšení současného stavu.
Failure of humanitarian assistance - a case study of Haiti
Hudáková, Miriama ; Zemanová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Knotková, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá jednou z málo prozkoumaných sfér mezinárodních vztahů, kterou tvoří humanitární pomoc. V práci se konkrétně věnuji její selhání ve třech základních oblastech, kterými jsou média, hospodaření s prostředky a syndrom závislosti na pomoci. Jejím cílem je analyzovat možnost eliminace těchto pochybení vpřípadě Haiti vzhledem k tomu, že tato selhání se opakovaly během celé historie humanitarizmu. V práci uvádím také možné kroky, které v budoucnu mohou přispět k efektivnějšímu a transparentnějšímu poskytování pomoci.
Význam public relations pro Ministerstvo financí České republiky
Křivánková, Zuzana ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Křítková, Soňa (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo potvrdit či vyvrátit hypotézu o tom, zda jsou PR aktivity relations pro státní správu,konkrétně Ministerstvo financí České republiky, skutečně nutností a objasnit pak jejich význam. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmů týkajících se obecně public relations a poté public relations ve státní správě. Praktická část je věnována nejdříve popsání činnosti oddělení Komunikace MF ČR, jež zajišťuje ministerstvu PR aktivity, a poté dotazníkovému šetření a analýze jeho výsledků. Práce je zaměřená převážně na funkce PR aktivit ve státní správě, které jsou předpokladem fungování moderní demokratické společnosti, neboť vláda se musí zodpovídat občanům ze své činnosti. Výsledkem této práce je tvrzení, že public relations pro MF ČR skutečně nutné jsou.
Komunikace v sociálních sítích v České republice - případová studie
Bouček, Pavel ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou sociálních sítí a současné situace v České republice. Cílem práce je uvést čtenáře do problematiky, kterou dnešní sociální sítě skýtají. V práci jsou vypracovány základní poznatky od pojmů informace, data a znalosti až po charakteristiku komunikace a příslušných komunikačních modelů a interpretace, kde vzniká určitá deformace informace. Další část práce je věnována pojmu média v různých oblastech, jeho vývoj je zachycen od jeho vzniku až po současnost. Následně jsou zde analyzovány sociální sítě, které jsou stěžejní pro tuto práci. V neposlední řadě je zde naznačena příležitost marketingu. Pro práci byly vypracovány celkem čtyři internetové dotazníky. Cílem dotazníků je zjistit, co si respondenti obecně myslí o pojmu informace a jak si vykládají definici informace podle ČSN. Dotazníky se dále zabývají zabezpečením sociální sítě Facebook a působením respondentů na sociálních sítích. V diplomové práci jsou dále vytvořeny a vyhodnoceny statistiky, které se týkají aktuálního počtu uživatelů sociální sítě Facebook v rámci České republiky, následně celého světa a Evropy. Dále je zde vypracováno celkové propojení mezi uživateli těchto sítí. Cílem praktické části práce je zhodnotit situaci sociálních sítí a jejich dalšího možného vývoje z hlediska trhu.
TOP 09 a role Karla Schwarzenberga
Salajková, Linda ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vymětal, Petr (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá vztahy mezi kandidátem a politickou stranou, jak jsou tyto relace ovlivněny politickým marketingem a médii. Konkrétně řeší vztah Karla Schwarzenberga a TOP 09 během kampaně před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR na jaře 2010. Zkoumanými materiály jsou stranické dokumenty a rozhovory, které Schwarzenberg poskytl českým médiím. Teoreticky se práce opírá o koncepty politického marketingu, vlivu médií na společnost a komunikační modely. Práce pomocí obsahové analýzy srovnává o jakých tématech a jakým způsobem strana TOP 09 a Schwarzenberg hovoří. Kvalitativní část analýzy zkoumá využitelnost Schwarzenberga pro prezentaci strany a sílu a charakter jejich vzájemného vztahu.
Vliv médií na prožívání a chování lidí v době hospodářské krize 2008 - 2009
Novotný, Tomáš ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Práce zkoumá vliv médií na českou společnost v období hospodářské krize 2008-2009. Teoretická část obsahuje analýzu lidské komunikace a rozbor českých masových médií. Stručně popisuje příčiny hospodářské krize a její medializaci ve sledovaných letech. Zjištěná východiska jsou ověřena prostřednictvím online strukturovaného dotazníku. V praktické části práce jsou vyhodnocena data průzkumu a navrhnuta řešení, jak předcházet zjištěným problémům v negativním vlivu médií na českou společnost.
Vzájemná interakce problematiky body image a médií
Adamcová, Kristina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Obsahem bakalářské práce je popis vlivu médií na vnímání lidského těla, speciálně u mladých žen. Je zde diskutováno působení jednotlivých druhů médií typu televize, novin, časopisů a nejnověji i internetu. Práce se také zabývá vlivem body image na politiku a vzhled politiků. Dále vztahem mezi body image a tvorbou pro děti, kterou v mnoha směrech ovlivňuje, a tím modeluje další generace. Na základě dotazníků byl proveden výběr nejatraktivnějších osobností, které byly rozděleny do typových skupin. Těch je celkem sedm, jak u mužů, tak žen. Byly dány do souvislosti vybrané nejatraktivnější celebrity a jednotlivé demografické údaje (věk, pohlaví, vzdělání a velikost místa bydliště). Také je zde rozebrán vztah mezi výběrem populární osobnosti a typem pleti, kterou respondent preferoval. Poté následuje analýza, zda si dotazovaní myslí, že jsou mladší lidé atraktivnější než starší a zda si myslí, že dnešní společnost vytváří tlak na lidi, aby byli fyzicky atraktivní. Poslední otázka se týká názoru lidí na prosazování "skutečné krásy" a jako předchozí otázky, i tato byla v souvislosti s vybranými nejpreferovanějšími osobnostmi.
Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm
Chlebounová, Pavla ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou měření sledovanosti televize v České republice jakožto nástroje pro plánování reklamních kampaní, programování televizí a podpory pro podnikové strategie televizních organizací. Práce uvádí do kontextu teoretická východiska mediálního výzkumu a shrnuje vývoj televizního trhu v České republice a historii měření sledovanosti televize -- od deníčkového výzkumu přes Mediaprojekt až po současnou metodu měření televizní sledovanosti pomocí peoplemetrů, kterou autorka podrobně představuje. Naznačena je zde i budoucnost tohoto měření v období 2013-2017 a srovnání projektu měření TV sledovanosti s obdobnými projekty ve vybraných evropských zemích. V druhé polovině práce se autorka věnuje zjišťování povědomí o projektu měření sledovanosti televize pomocí peoplemetrů, a to jak mezi laickou veřejností, tak mezi veřejností odbornou, a to pomocí online dotazníkového šetření. Na přípravu projektu výzkumu navazuje jeho realizací a vyhodnocením výsledků tohoto výzkumu. Na základě výsledků výzkumu jsou zpracována marketingová doporučení pro realizátora projektu.
Vliv médií na chování a prožívání jednotlivců i skupiny v době hospodářské krize
Frolova, Yuliya ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mudrová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem médií na chování a prožívání člověka v době hospodářské krize. Cílem této práce je zjistit názory na míru důvěry lidí vůči médiím v otázkách ekonomické krize a poměrvlivu medii na vedomi lidi. Teoretická část vysvětluje pojmy hromadné sdělovací prostředky, popisuje historie vzniku medii a její typy, vliv medii na společenské povědomí a probírá fenomen krize v Rusku a na západě. Praktická část obsahuje interpretace výsledku empirického výzkumu vzhledem ke stanoveným hypotézám a rozhodnutí o tom jestli stanovené hypotézy jsou v souladu s teoretickou častí nebo se liší.
Obsahová analýza vybrané mediální kauzy
Daňková, Tereza ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Bakalářská práce na téma Obsahová analýza vybrané mediální kauzy se věnuje článkům na téma tzv. prasečí chřipky vydaným dvěma českými internetovými deníky (Aktuálně.cz a Novinky.cz). Účelem této práce je kvantitativní i kvalitativní obsahovou analýzou zjistit, jaké je vyznění těchto článků. V první části práce jsou teoreticky vymezeny pojmy z oblasti médií, jejich obsahu a jejich výzkumu. Dále jsou charakterizována jednotlivá média a je stručně přiblíženo i téma zkoumaných článků. Druhá část se věnuje vlastní obsahové analýze článků a porovnávání jejích výsledků mezi zkoumanými médii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,382 záznamů.   začátekpředchozí1236 - 1245dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.